Prečo si Sainz vybral Williams? Je to projekt na vzostupe, hovorí jeho otec | Magazín F1 - F1online.sk

Carlosa Sainza čaká možno najťažšia sezóna v celej kariére. Aj keď si španielsky pretekár za tie roky prešiel všeličím a dlho nemal budúcnosť vo Formule 1 vôbec istú, prestup z top tímu do jednej z najhorších stajní na rošte by bol ťažký krok pre každého jazdca. Carlos ho neurobil dobrovoľne, jednoducho si to vyžiadala situácia na trhu, ale jeho otec Carlos Sainz starší verí, že to bude dobrý nový začiatok.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/174251/preco-si-sainz-vybral-williams-je-to-projekt-na-vzostupe-hovori-jeho-otec

Lebo nebolo nic ine na vyber.

4 Likes

Asi tak. :slightly_smiling_face:

1 Like

Už len kôli značke by som si vybral Audi. Williams umrel spolu s Frenkom.
Mať na sebe kombinézu audi, bude určite váčšia pocta, ako tím platičov s cudzím motorom.
A aj keby audi nemiešalo kartami v strede poľa, je to jedno či dojazdievate za 12tym miestom, alebo 16tym.
Audi ponúkne jazdcovi viac mediálnych možností a rôznych doležitých stretnutí, predstavení, predvádzaní.
Je to silná značka, aj napriek zlým správam automobilky VW.

Možno by si vybral Audi, keďže otec s nimi mal dobré skúsenosti. Lenže sa rozišli a kto vie, ako to tam bolo potom.

1 Like

Jasné vyberie si chodiť na poslednom mieste len aby mohol vo voľne podpisovať šiltovky s Audi logom. To by urobil asi každý správny športovec ktorý končieva v pretekoch v top šestke alebo v top 4 a hlavne ak by bol v najlepšom tíme v histórií F1 Naozaj ale fakt naozaj, už som tu čítal všelijaké bludy a konšpirácie ale toto ma dorazilo. Väčšiu sprostosť som tu ešte nečítal. Sorry že tak tvrdo ale naozaj ma to dostalo :rofl:

1 Like

Audi ukoncilo svoj Dakar program, to je cele.

1 Like

A ty máď vešteckú gulu, ze nám tu z fleku napíšeš posledne miesto ?
A Williams kedy bojoval o pódiá ? S motorom BMW, či za čias Ralfa a Chuana ? Jaj ano, zavše Massa a Bottas…
No to je veľká budúcnosť. To Audi by bola lepšia voľba. Určite si tam neprišli robiť handu. Viď druhú nemeckú značku.

Je sauber posledný už dve sezóny , Je. A určite bude aj budúci rok alebo najlepšom prípade na 8 či 9 mieste. 26 roku nevie nik ako to bude , ale Audi ide do prvej sezóny a určite ju nedá do top 5. Tak preto nešiel Sainz do Audi . Nebude predsa 3 roky čakať na zázrak.

1 Like

Nekonecny pribeh

Tak ve Williamsu bude taky muset čekat na zázrak. Takže je to skoro jedno.

1 Like

Williams je ale niekde celkom inde ako Sauber . Tam aspoň bude môcť byť na bodoch a kto vie či aj v top 6. Williams má dastatok skúsených ludí v továrni a určite nezabudli robiť kvalitné autá. Sauber má tak teraz Binota. Naozaj Audi vidím niekde v predu až za pár rokov cca 3-4 roky skôr by to bola riadna senzácia.

Audi už dlho pracuje na monoposte a určite sa nechystajú vstúpiť do F1, aby jazdili 3roky na poslednom mieste.
Williams je tam koľko rokov a dostali sa do top3 ?
Kto má váčšiu šancu dostať sa na š■■■■■ alebo aspoň blízko k nej ? Williams to určite neni, ani nebude. Motor mercedes najlepšie využíva McL a samotný mercedes a ferrari s rb su vždy v top5.
Williams nebude mať nikdy šancu.

Audi se spoléhá, že bude mít motorový náskok díky principu, který použili v letošním Dakaru. Pravidla Audi dává výhodu i ve větším vývojovém prostoru, ale bude to stačit?

1 Like

Ja neviem či to bude stačiť. Ale je to silná značka a nevyrábaju hocijaké rodinné autá. Všetky ich výtvory majú tvary a techniku na vysokej úrovni.
Už len z pohľadu sériovej výroby je to lákavejšia značka. Myslím tým, že jazdci sa budú možno dostávať aj k novinkám a podieľať sa na reklame s luxusnými autami. Čo mu ponúkne Williams ? Motor mercedes a odvážne ciele do budúcna ? Oni sa už do top10 nedostanú.
Jediné plus zo Sainzovej strany vidím v tom, že keby nastala nečakaná situácia ohľadom jazdeckej dvojice v Mercedese či McL, mohli by po ňom siahnuť, ak bude mať samozrejme ohromujúce výsledky oproti Albonovi.

Audi silná značka je a co nezvládne Horch, Auto Union, DKW s Wandererem, tam dopomůže VW s nakoupenými filiálkami.
Ale Třeba Honda měla s F1 dlouholeté zkušenosti s motory i vlastním týmem a přesto byl návrat do F1 velice složitý.
Sauber je momentálně ve stavu “pošlete mě do generálky, dál už nemůžu”, proto vidím cestu Audi k vrcholu hodně dlouhou a pod vedením Binotta nemožnou.

Kto je to Audi ??? už ma nejaký titul v F1 ? a vieš ty vôbec kto je Williams akú cenu a hodnotu terajšiu a historickú má a ako je na tom v historických tabuľkách? Koľko bodov za 75 r má Audi ? : ani jeden tak mi tu neblázni hlavu a to tvoje Audi je dobre na cesty ale nie na okruhy ešte nevyrobilo ani jednu formulu v celej histórii, dopadne ako Toyota, Honda, Renault či Alfa Romeo.

1 Like

Poznáš tie varovania pre nadšených investorov, “past developments do not necessarily indicate future results.”. Williams je iba tieňom toho, čo býval. Ak by to Dorington, či ako sa volajú, premenoval za účelom vyššieho speňaženia investície na Kaufland Racing, ani by si si na nich nespomenul, ako na iné legendárne mená, ktoré už neexistujú.

1 Like

Myslím, že Reneka ti to výborne vysvetlila.
Ak by si chcel vedieť, Audi funguje hlavne reálnom živote. To že budeš sedieť vo Williamse, ti pripíše viac bodov, titulov, uznanie ?
Slávny tím s bohatou a silnou históriou a aj napriek tomu zbierajú len drobky. Silu mali ešte ako tak, za čias súperenia bratov Schumacherovcov a Montoyu.
Rok 1997 víťazstvo Jacquesa Villeneuvea a úmrtie Sira Francisa Owena Garbett Williamsa sú posledné 2spomienky na históriu tohoto tímu.
Bez Franka to už neni Williams a jeho následovníci už len využívajú históriu kôli investorom a reklame.
Audi má budúcnosť.