Obcas by Mercedes mohol posluchat aj pilotov, tak ako to robi RB pri Maxovi hlavne v premenlivych podmienkach, kde ma vzdy rozhodujuce slovo najma Max. Cela komunikacia medzi GP a Maxom z Brazilie je krasnou ukazkou perfektnej spoluprace medzi nimi a dvoch chladnych hlav bez stresu.
Ani jeden z nich necakal na nehodu, ale obaja sa zhodli na tom, ze by mala byt cervena vlajka kvoli podmienkam - prudy vody na trati. Ked sa na to Max stazoval, tak GP mu povedal, ze vsetci ostatni piloti hovoria to iste a ze vcera sa Q nejazdila v ovela lepsich podmienkach a nevie co sa deje (preco nie je RF). Rozhodnutie zostat na trati bolo Maxove (let’s try a lap). Takze az taka nahoda to nebola.
Keby Norris nebol tlaceny k titulu (resp. keby nebol tlak na zdramatizovanie sampionatu), tak je namiesto SC vyvesena rovno RF a mozno uz aj o par kol skor ako vysiel SC.