Pre jazdcov je 24 veľkých cien priveľa. Nemusíte tu jazdiť, odkázal Domenicali | Magazín F1 - F1online.sk

Formula 1 v posledných rokoch neustále navyšovala počet veľkých cien. V súčasnosti sa číslo stabilizovalo na 24, ale už sa ozývajú hlasy, že Liberty Media vidí ešte jedno alebo dve miestečka v kalendári. Stefano Domenicali však ubezpečil, že v najbližšej budúcnosti sa číslo 24 nebude zvyšovať, hoci podľa jazdcov je už to veľa.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/151965/pre-jazdcov-je-24-velkych-cien-privela-nemusite-tu-jazdit-odkazal-domenicali

Asi by sa posral Domenicali, keby im na polovicu prostestne nenastúpi nikto :slight_smile:

6 Likes

Kdysi, když jsem začínal pracovat, tak můj šéf říkal: “Jestli se ti to nelíbí, tak můžeš jít. Před branou stojí fronta lidí na tvoje místo.”

to plati doteraz :grimacing:

3 Likes

Jenže on chtěl po tobě jen to, aby jsi už konečně po 4 hodinách směny začal taky pracovat :smile:

4 Likes

Presne nad niečím takým som aj ja rozmýšľal. Predstav si, že by povedzme vo Vegas GPDA zorganizovala protest proti bobtnajúcemu kalendáru a na solidaritu s mechanikmi a ostatným personálom, vo forme toho, že odjazdia závádzacie kolo a následne zamieria do boxov a finito.
To by bolo rošošo! A presne ako píšeš, tak by sa Domenicalli aj s celým Liberty Media dosrali, ako im padá kšeft, len preto že sú nenažraní.

1 Like

Ani ne…
Liberty inkasuje balík peněz (příjmů) a ten se začne porcovat. Podle %. Mezi týmy jde 50%
Pokud by se snížily příjmy, tak by si je snížily i týmy.

Je to hezký model, kde se musí spolupracovat.

Ako píše Puff, to by zamestnanci bojovali hlavne proti svojim zamestnávateľom, ktorí tento stav podpísali a nie FOM. Obavám sa, že tuto odbory ťahajú za kratší koniec.

Podle me se jim nechce 24x do roka krouzit bez vidiny vitezstvi, jinak to nedava smysl. Nikdo nemuze byt tak liny :rofl:

1 Like

Zajímavé, že Alonsovi se zdálo moc i 20 závodů.

No fakticky ma Domenicali pravdu a piloti mu davaji za pravdu. A vlastne to potvrzuje i Max s Landem. Pro ne to ted problem neni. I Max v tom nyni problem nevidi. A ze to neda za deset let? No OK, tak prijdou mladi, kteri to nejen ze daji, ale taky to budou chtit dat. Budou se na to tesit. Tak klidne at je vymena. Podle me to bude ku prospechu.

Kolik toho natestoval Hamilton nez vstoupil do F1? 30 000 km? To jsem nekde zaznamenal. Jestli jsem se spletl o rad, tak se omlouvam. Drive piloti jezdili zavody a testovali. Hodiny a hodiny. Mozna proto jsou Alonso a Hamilton tak dlouhoveci. Mozna kdyby museli testoval jako za zivota Enza, tak by do tolika let nejezdili.

Stejne tak argument Sainze. Ano liga mistru je exkluzivni, ale utvareji ji teamy ktere hraji cca 60 zapasu za rok?

Dnesni divak chce vse hned. Je nenasytny, nechce cekat. Mozna by se Carlos divil. Pry mu RBR nechce nabidnout vic penez, tak tam nechce. No nevim jestli by bral stejne pri polovicni porci zavodu. Mozna by to ocenili skalni fanousci, mozna by ubylo tech, kteri to “nezerou” tak jako my tady. Ale nevim jestli by se Carlosovi libil pohled do jeho penezenky.

Jen at makaj.

Jak rika Norris, jde o lidi, ale uprimne, kdyz jdu makat na vyletni lod, kolikrat do roka se dostanes domu, proste tam zijes s vedomim ze je to na omezenou dobu, vydelas a nechas toho, otazka volby.

“Nepotrební zamestnanci budú nahradení AI”, Stefano Domenicali, probably. Už dnes v AbuDhabi: https://a2rl.io/

2 Likes