Ach jo. Je celkem znama vec, ze Maxovi vyhovuji pretacive vozy. Napr. Alonsovi a i Perezovi ne. Obecne se ma za to, ze vuz ktery je pretacivy je rychlejsi, ale narocnejsi na rizeni.
Na pocatku roku 2023, byl RBR pomerne neutralni auto, ktere vyhovovalo Perezovi a Perez byl vyrovnanym souperem Maxe (dokonce podle Marka, Perez vuz lepe chapal). V Baku byl Perez jednoznacne rychlejsi pilot, ktery sice vyhral diky SC, ale bylo zrejme ze ma mensi degradaci a je rychlejsi. Baku je Perezuv oblibeny okruh vzhledem k jeho stylu plynule prace s plynem.
Po Baku Max prohlasil, ze si cely zavod hral s balancem a neco objevil. V tom okamziku Max zrychluje, Perez nestaci. Perez a jeho nastaveni, jednoznacne nestaci na konkurenci, tak tak uhaji druhe misto pred Hamiltonem v Mercedesu a to Hamilton prvni polovinu sezony jezdi v naprosto prisernem aute a ma jedno DSQ.
V okamziku, kdy se Perez vykony zacne priblizovat Maxovi, je podle me jasny ukaz toho, ze RBR prestava byt pretacive a stava se neutralnim. A protoze pravdepodobne nektere veci ma konkurence reseny lepe, je z tohoto duvodu RBR pomalejsi.
RBR se, v uvozovkach sammozrejme, stal limuzinou. To je podle me problem RBR.