Podľa Verstappena čaká Red Bull jeden z kľúčových víkendov: Chýba nám čistá rýchlosť | Magazín F1 - F1online.sk

Súčasný cyklus pravidiel sa premenil na dominanciu jedného tímu. Red Bullu sa od roku 2022 nestalo, aby trikrát za sebou opúšťal preteky ako porazený. Aj keď to znie neuveriteľne, po dvoch víťazstvách v rade je to Mercedes, kto útočí na hetrik. Stajňa z Milton Keynes tak musí odpovedať a do Maďarska priviezla dôležitý balík vylepšení.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/163727/podla-verstappena-caka-red-bull-jeden-z-klucovych-vikendov-chyba-nam-cista-rychlost

Hungároš je tak atypický okruh, že tam novinky moc fungovat nemusí.
Hlavní význam proč je tam týmy nasazují je otestování před letní přestávkou, aby mohli případné kopance čas opravit. Takže se jedná spíše o test v ostrém provedení.

Ferda, že ty si Eisele? Pre neho je 90% okruhov špecifických a nemôžme podľa nich hodnotiť tímy až sa zbadá niekedy na jeseň, že tie špecifické okruhy už dávno rozhodli šampionát.

Čo dnes nie je špecifický okruh okrem Spa, Suzuky a Silverstone? :smiley:

2 Likes

Huš potvoro. :grin: Takový kecal nejsem. :crazy_face:

2 Likes

Spa a Suzuka jsou specifický okruhy.

Ty si špecifický jedinec. Brnenský endemit, snáď posledný žijúci kus.

2 Likes

No jo, nerozumíš F1, tak začneš tupě urážet, všichni vidí, co jsi za jedince🙂

Spa, Monza, Suzuka, Silverston, Kanada, Austrálie jsou specificky krásné okruhy. :upside_down_face:

1 Like

Otázka bola, ktoré okruhy dnes nie sú špecifické? :smiley:

Třeba nudná Barcelona.

ked je Barcelona nudna, tak co potom Monaco? Ale inak aj v Barc. nemali dat prec tu sikanu pred cielovou rovinkou… o jedno miesto na predbiehanie menej :frowning:

1 Like

Pokud v Monaku nesprchne, tak jsou tam závody opravdu nudné a předvídatelné, ale když k závodu přičteš zajímavé trenále a napínavou kvaldu, tak zjistíš, že jako celek je Monako skutečně unikátní.

Ne Eisele ale Král o všem říká že je to atypický okruh :rofl: :rofl:

Nové uspořádání a jiné komponenty?

1 Like

Ano, zadní děla který měl Mercedes loni a kterým se Adrian bránil ale nebyl vyslyšen jsou teď u Maxe pryč.

1 Like

@PUFF mělo by to být jen pro tratě s vysokým pritlakem, kde nejsou schopny efektivně využívat high downforce zadní křídlo, pro další tratě by se měli vrátit k původnímu engine cover

Na jiných tratí to nechaj vyzkoušet pro změnu Pereze :smile:

Na jiných tratí nenechají Pereze vyzkoušet vubec nic🙂

Bude to zbytečné vyrábět, když to bude na pár závodů. :grin:
Stačí jeden kus.