Podľa Strolla je smutné, že F1 si z roku 2026 spravila “školský projekt” | Magazín F1 - F1online.sk

Keď sa Lance Stroll k nejakej téme vyjadrí viac ako dvomi holými vetami, môžete si byť istí tým, že mu na nej záleží. Vo štvrtok prezradil, že ho trápia pravidlá na rok 2026. Kanadskému pretekárovi sa vôbec nepáčia, pretože jazda v nich nebude skutočným pretekaním.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/206046/podla-strolla-je-smutne-ze-f1-si-z-roku-2026-spravila-skolsky-projekt

Amen… by Daddy’s project.

1 Like

tiez som neni nejaky zastanca prilisnej elektrifikacie za kazdu cenu, ALE ak je proti manazovaniu zdrojov v pretekoch, tak to moze byt rovno aj proti setreniu paliva ku koncu pretekov, ci proti setreniu pneu. nebodaj nabijaniu baterie pred nejakym subojom, alebo vyhybaniu sa obrubnikom oi. kvoli prilisnemu opotrebeniu spodnej dosky. nehovoriac o setreni starsich kusov motorov.

velka cast jazdenia, najma v pretekoch, je o manazovani a o tom, aby sa ta rychlost dokazala dostat von pocas celych pretekov, takze prida sa tam len jedna dalsia polozka, na ktoru si bude treba davat pozor.

zrovna pri tomto si myslim, ze po par mesiacoch to vyladia, alebo najdu kompromis v pravidlach a bude to ok.

zvuk aut, to uz je nieco ine, ale to je na inu debatu :slight_smile:

Já snad Strollovi začnu fandit.
Konečně se našel někdo kdo na plnou hústa řekl co si o kyselinách myslí.

2 Likes

Ferrari sa do takej situáciu dostalo už tento rok. Koľko krát sme už počuli kvôli opotrebeniu podlahy lift&coast? Alex po pár kolách prehrial auto. Mercedes motory vybuchjú ako na silvestrovskej párty. F1 sú vytrvalostné preteky. Nejazdí sa celý pretek naplno.
Že o “školskom projekte” hovorí zrovna Lance ktorý sa v Španielsku “ulial zo školy”.

Piloti budu musiet disciplinovane dodrziavat pokyny kde kedy a kolko pridat a brzdit.

Ámen sestro. Tohle pochopili už všichni dokonce i automobilky. Jsem zvědavej, jak dlouho technická pravidla vydrží v podobě, co bude od příštího roku.

Takze po pneu budu setrit aj pohon.
Nebolo volakedy v DNA F1 ist naplno a nic nesetrit ?

300km su dost dlhe preteky. vzdy sa setrilo. Toto ale bude uplne iny level setrenia. Na kazde zosliapnutie plynu navyse si bude musiet pilot nasetrit.