Podľa Briatoreho je jazdecká otázka menej dôležitá, sľubuje pódiá do dvoch rokov | Magazín F1 - F1online.sk

Flavio Briatore sa s veľkou pompou vrátil do Formuly 1 ako „superporadca“ prezidenta Renaultu Lucu de Mea. Aj keď oficiálne nie je vo výkonnej funkcii, je úplne zrejmé, kto v Alpine skutočne šéfuje. Flavio ako vždy myslí vo veľkom a sľubuje veľké veci.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/167621/podla-briatoreho-je-jazdecka-otazka-menej-dolezita-slubuje-podia-do-dvoch-rokov

To bude zaujímavé dosiahnuť keď priemerný čas ktorý vydrží v Alpine šéf tímu je rok a pol a zasa všetko znova.

Pódium není žádné měřítko, i vloni měli dvě. Ale dobře, asi myslí pravidelná pódia. Tak uvidíme, jestli dostane poctivou šanci něco dokázat.

Čas běží a pětiletky ubíhají jedna za druhou.
Momentálně je ale Renault ve fázi sjezdu ze čtvrtého místa na na osmé.

Vlastně mě ani moc nezajímá další osud Flavia, ale osud Renaultu. Bude ještě na scéně i při návratu klasických motorů, nebo zanikne dříve než současné kyseliny?

Elektro masin s bateriami sa uz nezbavis… Mas ich aj tak plny barak a nevadi ti to ale zrazu pri monopostoch ti to narusuje spanok :thinking:

Mobil, dialkove ovladanie, notebook, auto, hodiny, utahovacka, vibrator,… Vsetko super, vsetko bozie…

Zatím se kyseliny ještě stále protlačují, ale všeho dočasu.
Možná se sám větších změn nedožiju, ale jsem si jistý, že gigatuny kyselin, které současný svět produkuje už teď je životně neudržitelný. Nejsme daleko od chvíle. kdy se na havárii Exxon Valdez bude vzpomínat jako na malicherný kopanec který lidstvo způsobilo.

Mali sme aj vacsi pruser, treba skocit do videopozicovne a pytat si VHSku s Deepwater horizon

Kebyze je s bateriami problem (nedostatok materialov) tak sa budu vyrabat mensie a drahsie. Nijako sa nad touto problematikou nemusis zaoberat ked ti nechuti.

Kebyze ludia namiesto chlastania sadia stromceky tak sa udusime kyslikom

Plavit sa na nezrecyklovateonom sklolaminate, chlastat pri tom pivo a fajcit pri tom a uzivat si vietor vo vlasoch ktory sposobuje horiaci ropny produkt je Ok, baterie v autopriemysle su smrt

Pochopitelne 12V akumulatory nie su problem

//auto baterie sa recykluju, nehadzu sa na kopu v Afrike

Ale sak fajn, zanadavaj si ked ti to pomaha

Staci malo a clovek zacne ruky nohy bozkavat za to ze bude mat elektriku pri prusery menom vojna ( obnovitelne zdroje, skladovanie energii,…)

1 Like

O bateriích toho moc nevíš, proto je zcela zbytečné se dohadovat.
Jen bych upozornil, že mezi olověnou baterii a monočlánky, které se používají v elektromobilech je galaktický rozdíl.

Mimochodem se v Evropě recykluje pouze 5% monočlánků, protože výroba nových baterií vyjde lacněji, než ekologická likvidace.
EU by chtěla do roku 30 milionů kyselinových aut a to je 15 milionů tun kyselin a jedovatých těžkých kovů. K tomu připočítej další miliony tun jedů z fotovoltaiky a třeba i aku nářadí a jestli máš aspoň trochu představivosti, tak si snadno domyslíš, že jsou to kyseliny, které do pár roků budou pro naší planetu největším ekologickým problémem.

Solarny kolektor (ohrev vody)

Fotovoltaicky panel (vyroba elektriny)

Vsade sama kyselina

Jenže solární kolektory dokážou po několik desetiletí energii vyrábět, kdežto kyseliny vyrobenou energii pouze oslabují. A to dost výrazně. Přitom životnost kyselin je několikanásobně menší než kolektory.

Jinými slovy. Kyseliny pouze paratizují na práci jiných.