Částečně souhlasím, částečně ne. Ono to závisí na tom, jak dobrý vlastně Mick je. Což je docela svízelná otázka, protože z nižších sérií, nakolik to ke mně alespoň dorazilo, si přinesl docela rozporný image. Myslím výkonnostně, osobnostně vypadá klidný, soustředěný a nekonfliktní.
Takže pokud Mick není tak dobrý a hodně těžil z tutoringu (protože je to Schumacher, je tam třeba přátelský vztah s Vettelem, který umí pedagogicky vést), potom souhlasím. Slabý vůz překryje jeho slabiny a dá mu možnost vytvořit si návyky, které ho spolu s dobrým tutoringem zapíší v lepším voze jako solidního pilota.
Pokud je ale v Mickovi víc, než se někdy soudí, potom ztrácí možnost se předvést. I v slabém vozu na sebe někdy mladíčci upoutají určitou pozornost a někdo si je přetáhne do lepšího týmu. Alonso nebo Webber začínali v Minardi a pamatuju si, že když existovala možnost, že by v F1 mohl startovat Tomáš Enge (než si to pohřbil idiotskou kokainovou aférkou), ale jeho manažer dával najevo, že Minardi by nebrali, tak z okruhu okolo Miky Häkkinena zaznívalo, ať vezme i to Minardi. Podobně u Russella se nepochybuje, že má rychlost a drive, otazníky se vztahují spíše k jeho jezdecké rozvaze.
Jenže Minardi se dalo uřídit, Williams se dá uřídit, u současného Haasu je otázka, jestli to jsou kiksy pilotů nebo už ten vůz tak upadl.