Pit stop v prvom kole? Budeme o tom premýšľať a spolu s nami veľa tímov, hovorí Russell | Magazín F1 - F1online.sk

Po nadšení z vynikajúcich výkonov v Miami ukazuje Formula 1 Kimimu Antonellimu opäť svoju odvrátenú tvár. Taliansky mladík má za sebou ďalšiu nevydarenú kvalifikáciu a Mercedesu tentoraz nenapravil chuť ani George Russell, ktorý dostal poruchu. Chlapci budú mať čo robiť, aby sa neprepadli v Pohári konštruktérov.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/201234/pit-stop-v-prvom-kole-budeme-o-tom-premyslat-a-spolu-s-nami-vela-timov-hovori-russell

Nie celkom rozumiem tomu, prečo by malo byť výhodné ísť do boxu v prvom kole, hlavne po poslednom víkende v Imole, kde podobná stratégia utopila viacero pilotov

Pit v prvním kole a pak čekat na RF a přezout? tak šlo by to, ale to je přesně ten důvod, proč by pod RF se nemělo měnit za novou sadu/směs

Některé týmy to mají s pneu nějaký divoký.

Tak za normálních okolností bys zůstal cca tam, kde jsi.
Takže to buď vyjde nebo máš, co sis v sobotu zasloužil.

Tak AM má na hardech najetý instalační kolo, medium má z trnalu ne Q, tam v klidu dají 2 stopy.

tady máš predikci od Pirelli

Tuhle by mohli dávat pořád.
Však oni sami nevědí, co dělají.

Já měl do teď za to, že jsou povinné jen dva stopy a dvě různé směsy, ale oni musí použít všechny tři. Bude strašnej gamble

Protože v Monaku pojede vláček od začátku do konce. Když z 15. místa zajedeš do boxů, nabereš ztrátu, ale nebude problém se v čistém vzduchu docvaknout na konec. A až zajedou ostatní (protože je to povinné), posuneš se dopředu. V Monaku taky pneu vydrží, takže s opotřebením není problém. Zato s předjížděním ano, takže výhoda čerstvých pneu je zde oproti jiným okruhům k ničemu.

Tomu rozumiem, ale na druhej strane, v Monaku je v podstate nemožné predbehnúť aj výrazne pomalšie auto. Ak pôjdu do boxov v prvom kole a dobehnú posledného, zaseknú sa za ním, pričom uprostred poľa za rýchlejšími autami by mohli pokračovať rýchlejším tempom. Ale zase je pravda, že pri štarte z 15. a 14. miesta majú pred sebou ešte dosť pomalších jazdcov.
Minuloročné preteky nám ukázali, že nie je problém odjazdiť celé preteky na jednej sade, takže tie povinné pitstopy budú čisto o taktike, nie o nutnosti meniť pneumatiky. Som na to celkom zvedavý.

1 Like

Půjdou do pitu, pak to hned sjedou, a ten, kdo půjde do pitu pak, tak spadne za ně.

A čo tak pit stop v prvom a hneď aj v druhom kole? :slight_smile:

Kdyby nebyl žádný RF ani SC, tak nejlepší taktika. :slight_smile:

presne to ma tiez napadlo, tempo vpredu urcite nebude take, aby to gumy nevydrzali.

ale zas, ak to niekto spravi, najma mercedes, tak ostatni just pojdu bomby, len aby si znicili gumy.

Nie dve zmesy a dva pitstopy

A proč je od Pirelli info, že se musí použít všechny tři směsi? Mě to právě zmátlo

V Monaku sa jazdi zamerne pomaly, lider zdrzuje cele pola aby sa nevytvoril priestor na undercut. Mozna strategia pre pilotov v z konca pola (Antonelli, Russell, Bearman) je 1. zastavka v prvom kole, obut cervnenu a vystruhat jedno dve kvalifiakcne kola a ist na druhu zastavku a obut hardy na zvysok GP. Dost mozne, ze by pilot s takouto strategiou skoncil na bodoch co je v Monaku pri starte z 15+ miesta dost uspech. pri troche stastia aj top 5.


V preklade , že sú tri rôzne druhy pneu k použitiu. Ale musíš použiť dve rôzne zmesy a mať dva pitstopy. Lenže tam je toľko možností, že to nejde predikovať, preto napísali všetky tri sety je možné použiť a bude to chaos.

2 Likes