Podle me by hodne resila i prisnejsi modra vlajka, te se v Monaku marsalove boji jak cert krize, loni to co predvedl LEC bylo na vykazani z trate. Jak se nekdo rozhodne ze ho nepredjedes tak neni sance, navic profil trate ala exhibicni jizda to oramcuje a je vymalovano.
Pit navíc toho moc nevyřeší. Spíše může některým jezdcům zbytečně ublížit a to si taky nepřejeme.
Na druhou stranu nějaká haluz, která by Gaslyho znovu vyhnala na bednu by nemusela být marná.
Pit navíc by mohl vyřešit to, co se stalo vloni. To se ale zase nemusí stát kolik let . Pokud jde o Gaslyho, tak Alpine bude myslím zase hodně velká neznámá už jenom s ohledem na bezskrupulózního absolutistu, kterého si vybrali za spasitele. Ale třeba se to vyplatí, fakt je, že horší to už ani být nemohlo.
Gasly bude mít letos klidnou sezónu. V týmu bude jedničkou a Doohan bude potlačovaný, aby Colapinta dostali do sedačky co nejdříve.
Myslím, že jak Flavio dostane do týmu Colapinta, tak svou veškerou práci už téměř splnil.
Dajte tip. Kolko monopostov zastavi uz v prvom kole, aby si odbili prvu zastavku v boxoch? ja by som to skusil
To ale není důvod to takhle překopávat na jeden závod. Já jsem i proti povinné další zastávce v boxech. Problém je úplně někde jinde a tohle není řešení
Dalsi vec je ze tymy auta pro Monaco rozmerove neupravuji, coz se v minulosti delo, auta se zkracovala.
najjednoduchsie - zrusit sikanu za tunelom, upravit to miesto, aby sa tadial dalo prejst napriamo, rozsirit naslednu rovinku, a tu lavu rychlu zakrutu spravit pomalu a predsunut ju dopredu, nech je tam vybehova zona. thats it.
na rovinke budu tym padom suboje, ktore budu pokracovat az k bazenu.
Na takové trati kde prakticky nelze předjet přijít se systémem enormně zvýhodnit kvalifikaci by bylo asi fakt přínosem. Co pak v závodě, to je každá rada těžká. Možná pokud ten za lídrem 5x za sebou dosáhne na DRS tak lídr musí projet boxy
A nebo pristavet trestne kolo jak v biatlonu a leader kdyz se usalasi na cele tak po 10ti kolech ho tam poslat
No mým cílem bylo aby ten první prostě pelášil, nikoliv taktizoval
Jakoze ho hnat rychleji dopredu? To by se dalo jednoduse podchytit, kdyz leader vyrazne zpomali po tom co se dostane do cela, rekneme uz nad 2s tak ho poslat na trestnou lavici haj zla treba na ty dve sekundy.
To by bylo dost diskutabilní kdyby začalo pršet, a tak
Nikdo ho nenutil startovat v desti.
Monako… Jediný pretek v kalendári ktorý pre mňa končí kvalifikáciou. Vynechávam to už 7 rok a myslím že som o nič neprišiel a to sledujem F1 už asi 20 rokov. Jediné pozitívum toho preteku je že si pozriem aké pekné jachty tam kotvia
Sledoval som minulocnu VC , ale nepostrehol som , zeby LEC. niekto predbiehal o kolo, tak neviem , zaco by mal dostat modru vlajku , mozes blizsie specifikovat ?
Ale vzpominam si , ze rok pred tym , po vyjazde z boxov ho , myslim Gasley , ktory bol o kolo pozadu , cele kolo zdrzoval a odmietal pustit a tym padom sa pred neho dostal do cela Perez.
Uz si to presne nepametam , mozno sa mylim v roku a mozno aj v jazdcovi , ale takato situacia tam bola
Loni sel LEC do cela a zpomalil zavod o min. 5s, jaky je rozdíl v tom ze zpomaluje leader, nebo pilot ve stredu pole, odpoved je zadny a modra se udeluje pomalemu.
modra sa udeluje jazdcovi o kolo spet . Nastuduj si pravidla , to vie aj moja babka
Pekna volovina, je to potreba?
a pomalšie auto je v reguly F1 definované ako auto o kolo pozadu. Keď ste v istom kole a jeden ide pomaly, tak ho predbehni ne? LEC to robil a vlastne všetci to robili aby im vydržali pneu dokonca.