Vsak v Saudskej Norris doplatil na zlu strategiu, ked nesiel pocas SC do boxov a zostal trcat na trati na starych pneumatikach.
V Monaku sa ani nepretekalo, vzhladom na absolutnu nemoznost predbiehania to tam vsetci len odkruzili do ciela.
V Madarsku Piastri lepsie zvladol start a potom zase tazil z toho, ze sa na tej trati zle predbieha. Kedze bol pomaly, McLaren mu musel zachranovat vitazstvo timovou reziou, hoci bol viac nez 6s za Norrisom. Ano, teraz asi pride- ale ved McLaren ho zarezal strategiou, ked umoznil Norrisovi undercut. Mozno trochu a suhlasim s tym, ze to bola zo strany McLarenu fraska, no keby bol Piastri taky rychly, ako na cerstvom vzduchu v Madarsku mal byt, vytvori si dostatocny naskok, aby ziadny undercut zo strany Norrisa nevznikol a urcite by nenechal Norrisa vytvorit si za par kol vyse 6s naskok. Inymi slovami tam McLaren timovou reziou kompenzoval aj Piastriho zlu rychlost.
Silverstone skoncil za Norrisom, doplatil sice na zlu strategiu, ale zase to boli premenlive podmienky, ktore nie su uplne reprezentativne co sa urcenia rychlosti tyka. Norris tiez doplatil na to, ze v case prichodu dazda viedol a musel ako prvy prechadzat mokrymi pasazami.
Cize jedina velka cena, kde by som povedal, ze bol Piastri skutocne rychlejsi, je Spa. Kde Norris pokazil start a potom sa zasekol v DRS vlaciku. Cim nechcem relativizovat Piastriho vykon, ktory bol dobry, len poukazat na skutocnost, ze tento rok este nenastali preteky, ktore by obaja jazdci McLarenu zvladli bez chyb na vysokej urovni a Piastri by bol rychlejsi. Inymi slovami ten jeden raz, co bol rychlejsi, bol v dosledku Norrisovej chyby, co je pre Piastriho problem.
Nechap ma zle, Piastri je sympaticky pretekar, ale myslim si, ze by bolo dobre nezatvarat si oci pred skutocnostou, ze Landovi momentalne nestaci tak, ako by mal.