S tym bohuzial uz nic neurobis. Tam sa to nikdy nevrati. Cela F1 je az prilis prespekulovana, auta aj piloti. Aby to bolo zaujimave, musis mat nejaky prvok nepredvidatelnosti a kazdy v F1 sa za tych poslednych 20 rokov sustredil na to, aby tu nepredvidatelnost maximalne eliminoval : zaklad je dojst do ciela, cize spolahlivost musi byt tip top, ziadny horiaci motor v poslednom kole, ziadny prasknuty vyfuk. Zaklad je konzistentnost, cize piloti uz nejdu na hranu a robia minimum chyb, lebo maju nadefinovane casy, ktore maju dosahovat aby dojazdili stint a nezabili gumy, takze malokedy na to naozaj tlacia. Netreba spravit hlupu chybu, takze v drvivej vacsine sa vsetci opieraju o DRS na rovinke, v zakrutach sa moc nebojuje, lebo to smrdi DNFkom ci dlhociznou vymenou kridla, sem tam aj penalizaciou. Vacsina jazdcov ma po kvalifikacii nadefinovane, kam sa asi v zavode moze posunut na zaklade simulacii a potom uz len vsetci cakaju na SC, RF ci na degradaciu gum v poli aby si polepsili oproti prognozam. Kazdy ma ale pomerne presne zmapovane vlastne tempo aj tempo svojich superov a podla toho si nastavuje target.
Aby bola zabava, bolo by potrebne drasticky obmedzit pouzivanie vypoctovej techniky(minimalne pocas zavodu) co je nerealne, nikto sa nechce vratit do doby kamennej. Podla mna male ale jednoduche riesenie na pridanie prvku nepredvidatelnosti (nachvilu) by bolo odstranit farebne odlisenie pneumatik. Aby nikto nevedel, co ma super obute, ale tiez to nevydrzi dlho.