Pérez dvakrát porušil pravidlá, dostal napomenutie a päťsekundový trest | Magazín F1 - F1online.sk

by som tam dal dáku staršiu formulu namalovanú na žlto s kopou svetielok a posadil za ňu Grožána

Hlavně práce SC je zneutralizovat pole.

FIABull sa zase ukázala v plnej kráse.
Koniec konšpiračného okienka. :slight_smile:

1 Like

To nie je pravda. Minule tu bol pekny clanok o tom, ako uz proste nemoze ist rychlejsie. Najviac citelne je to na klasickych okruhoch, kde sa doslova vlecu. A keby chcel, tak moze ist kludne rychlo v casti trati mimo nehody, to nie je ziadna veda :slight_smile:

„Aj som sa chcel posťažovať, ale potom som sa pozrel na to, ako sa safety car v zákrute šmýka. Nemyslím si, že by do toho mohol dať viac, tak som naňho nechcel vyvíjať ešte väčší tlak. Taká je skrátka realita. Určite však platí, že s terajšími autami je veľmi ťažké zohriať pneumatiky za safety carom,“ povedal pilot Ferrari Charles Leclerc

„Som si dobre vedomý kritiky zo strany jazdcov, ako napríklad Maxa Verstappena, ale nemohol som urobiť viac. Je pekné, že Charles si všimol, že to bolo absolútne na limite. Viac som urobiť nemohol.“

a co im na tomto trvalo 2 hodiny?

Vymyslieť ako za 2 pochybenia dostane 5s len raz aby nemenili výsledky

hlupost. minul rok to bol tusim Hamilton, ktory v zavere sezony nedostal trest na prvy takyto prehresok, ked nechal medzeru, tak sa teraz nehraj na alibistu a nerozpravaj o 2 trestoch. trest mal dostat jeden, za to, ze neuposluchol raditelstvo. len neviem preco an to cakali 2 hodiny a nerozhodli hned.

1 Like

Da fak iz dis???
V minulosti za toto bolo drive through, co je 10 sekund!
Akoze prajem Perezovi to vitaztvo, siel fakt dobre a na sampionat to aj tak nema vplyv, ale FIA plieska cosi o konzistentnosti…amateri.

1 Like
  • to su strasní hlupáci… a neriesim teraz vysku trestu…
  • totizto casu na potrestanie pocas pretekov mali dost, bolo by fer este pred koncom zavodu vediet, na com jazdec je - aj pre neho a aj pre superov… (bude/nebude potresteny a ako)
  • navyse to takto vyzera ze vysku trestu po zavode si zvolia podla toho aky to bude mat dopad na vysledky…
  • a to uz nevravim o tom, zeby dosli k trestu ktory by zmenil vysledky… ako nechate ich oslavit vitazstvo a potom tudle nudle?? vazne??
2 Likes

To bolo len tak pre srandu, ak by sa Leclerc udržal do 5. sekúnd, tak by Pérez dostal len napomenutie.

1 Like

Trest mal byt udeleny v zavode a dva krat. Perez sa pocas SC spraval ako hlupak a FIA sa k nemu s tymto systemom “aby vlk bol syty aj ovca ostala cela” radostou pridala.

1 Like

trest za prvy SC nedostal preto, ze to riesili pocas preteku - a len upozornenim…
pri tom 2.SC ho tim na toto upozornil, ale evidentne sa z toho checo nepoučil a tak prisiel trest… (v tomto pripade ale rozhodli az po preteku)

2 Likes

Trest/netrest. Takéto veci by mali riešiť počas pretekov a jie po pretekoch

1 Like

Je rozdiel aston a mercedes.
V zakrute vacsinou na to tlacia - to povedla aj Maylander, ale na rovinke idu pomaly naschval - ma to svoje opodstatnenie
inak nechapem co si tym chcel povedat, najprv napises, “uz nemoze ist rychlejsie” a v druhej vete “keby chcel tak kludne moze”

dnes perez maval na SC na rovinke, ale nevyzera, ze by isiel naplno.

dalej tu je video z 2013 s telemetriou

ano a cim pomalsie jazdi SC tym rychlejsie sa pole zneutralizuje

1 Like

este vtipna vsuvka z vedlajsieho clanku, Perez sa vyjadril, ze sa ho v niektorych miestach nedokazal drzat :smiley:

Perez jel dobre, byla by skoda kdyby byl sesazen z trunu.

Raz bol potrestaný napomenutim,druhy krát dostal 5s. Co je na tom tazke pochopit?

Klasicky priklad vytrhnutia(alebo nepochopenia?)kontextu…Tie citaty su totiz po tom,ako sa jazdilo na vode,tusim v spa,kedy sa islo za safety carom kvôli dazdu. A snad kazdy priemerne inteligentný človek pochopi,ze je rozdiel medzi jazdou za SC kvoli podmienkam a vyjazdom SC kvoli spomaleniu-neutralizacii-preteku pre nehodu ci pracu komisarov. A ze na rovinkach ist rychlejsie? To je v priamom rozpore s cielom SC-nechat casovy priestor pre prace a neubrat vela z dlzky pretekov. Pilotom sa dava priestor na zahriatie tak, ze vopred oznamuju kedy dojde k odchodu SC