Pérez dvakrát porušil pravidlá, dostal napomenutie a päťsekundový trest | Magazín F1 - F1online.sk

Výsledky Veľkej ceny Singapuru sa ešte budú upravovať, hoci len kozmeticky. Sergio Pérez totiž dostal za svoje dva priestupky za bezpečnostným vozidlom jedno napomenutie a jednu päťsekundovú penalizáciu spojenú s dvoma trestnými bodmi, ktorá ho však nezosunie na druhé miesto. Zaujímavé je však vysvetlenie komisárov, ktorí za ten istý priestupok udelili dva odlišné tresty.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/78002/perez-dvakrat-porusil-pravidla-dostal-napomenutie-a-patsekundovy-trest

Pěkně to maj vyřešený s tím udělení trestu až podle toho jak se dojede :-1: Proto by se to mělo dávat hned takhle to opravdu nebudí důvěru.

1 Like

Zaujimave… Na druhu stranu vieme, akou pomalou rychlostou sa pohybuje SC a ze zahriat gumy za nim je naozaj cim dalej tym tazsie. Stazoval sa na to uz aj Lewis, Charles a kopec dalsich. Asi by bol cas vymenit pomale SC za nieco rychlejsie :slight_smile:

ten SC ide naschval tak pomaly, keby chcel tak moze ist 300km/h na rovinke. SC nieje od toho aby si F1 zahrievali gumy ale aby isli pomaly

by som tam dal dáku staršiu formulu namalovanú na žlto s kopou svetielok a posadil za ňu Grožána

Hlavně práce SC je zneutralizovat pole.

FIABull sa zase ukázala v plnej kráse.
Koniec konšpiračného okienka. :slight_smile:

1 Like

To nie je pravda. Minule tu bol pekny clanok o tom, ako uz proste nemoze ist rychlejsie. Najviac citelne je to na klasickych okruhoch, kde sa doslova vlecu. A keby chcel, tak moze ist kludne rychlo v casti trati mimo nehody, to nie je ziadna veda :slight_smile:

„Aj som sa chcel posťažovať, ale potom som sa pozrel na to, ako sa safety car v zákrute šmýka. Nemyslím si, že by do toho mohol dať viac, tak som naňho nechcel vyvíjať ešte väčší tlak. Taká je skrátka realita. Určite však platí, že s terajšími autami je veľmi ťažké zohriať pneumatiky za safety carom,“ povedal pilot Ferrari Charles Leclerc

„Som si dobre vedomý kritiky zo strany jazdcov, ako napríklad Maxa Verstappena, ale nemohol som urobiť viac. Je pekné, že Charles si všimol, že to bolo absolútne na limite. Viac som urobiť nemohol.“

a co im na tomto trvalo 2 hodiny?

Vymyslieť ako za 2 pochybenia dostane 5s len raz aby nemenili výsledky

hlupost. minul rok to bol tusim Hamilton, ktory v zavere sezony nedostal trest na prvy takyto prehresok, ked nechal medzeru, tak sa teraz nehraj na alibistu a nerozpravaj o 2 trestoch. trest mal dostat jeden, za to, ze neuposluchol raditelstvo. len neviem preco an to cakali 2 hodiny a nerozhodli hned.

1 Like

Da fak iz dis???
V minulosti za toto bolo drive through, co je 10 sekund!
Akoze prajem Perezovi to vitaztvo, siel fakt dobre a na sampionat to aj tak nema vplyv, ale FIA plieska cosi o konzistentnosti…amateri.

1 Like
  • to su strasní hlupáci… a neriesim teraz vysku trestu…
  • totizto casu na potrestanie pocas pretekov mali dost, bolo by fer este pred koncom zavodu vediet, na com jazdec je - aj pre neho a aj pre superov… (bude/nebude potresteny a ako)
  • navyse to takto vyzera ze vysku trestu po zavode si zvolia podla toho aky to bude mat dopad na vysledky…
  • a to uz nevravim o tom, zeby dosli k trestu ktory by zmenil vysledky… ako nechate ich oslavit vitazstvo a potom tudle nudle?? vazne??
2 Likes

To bolo len tak pre srandu, ak by sa Leclerc udržal do 5. sekúnd, tak by Pérez dostal len napomenutie.

1 Like

Trest mal byt udeleny v zavode a dva krat. Perez sa pocas SC spraval ako hlupak a FIA sa k nemu s tymto systemom “aby vlk bol syty aj ovca ostala cela” radostou pridala.

1 Like

trest za prvy SC nedostal preto, ze to riesili pocas preteku - a len upozornenim…
pri tom 2.SC ho tim na toto upozornil, ale evidentne sa z toho checo nepoučil a tak prisiel trest… (v tomto pripade ale rozhodli az po preteku)

2 Likes

Trest/netrest. Takéto veci by mali riešiť počas pretekov a jie po pretekoch

1 Like

Je rozdiel aston a mercedes.
V zakrute vacsinou na to tlacia - to povedla aj Maylander, ale na rovinke idu pomaly naschval - ma to svoje opodstatnenie
inak nechapem co si tym chcel povedat, najprv napises, “uz nemoze ist rychlejsie” a v druhej vete “keby chcel tak kludne moze”

dnes perez maval na SC na rovinke, ale nevyzera, ze by isiel naplno.

dalej tu je video z 2013 s telemetriou

ano a cim pomalsie jazdi SC tym rychlejsie sa pole zneutralizuje

1 Like