Pád ako po Monaku nečakám, no nepreháňajme to s očakávaniami, hovorí Leclerc | Magazín F1 - F1online.sk

Frédéric Vasseur v nedeľu vyhlásil, že sezóna 2024 je perfektná: Ferrari vyhralo v Monaku aj v Monze, a síce na dvoch najdôležitejších pretekoch sezóny. Čo však s tým hluchým obdobím medzi nimi? Charles Leclerc bol v Monze v podobnej eufórii ako na domácich pretekoch, no tentoraz verí, že nebude nasledovať depresia.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/170340/pad-ako-po-monaku-necakam-no-neprehanajme-to-s-ocakavaniami-hovori-leclerc

Bude to zajímavé. Teď budou přicházet důležité updaty u všech.
Máme Baku a Singáč.Teď se všechno musí naházet na auto a po Singáči je skoro 1 měsíc pauza, kde se pak všechno vyladí pro konec sezóny.
Takže se bude makat o 106. Rozhodovat bude každá desetinka.

Mercedes má výhodu, že se může začít lehounce přesouvat na 2025, protože se jich žádný titul netýká + budou mít nejvíce času v tunelu, kdežto ostatní 3 budou muset hodně makat ještě pro letošní rok.

Možná RB, Fer, McL obětují v letošní sezóně více času a energie než by chtěli a hlavně potřebovali.

V roce 2025 bude 90% (možná víc) focus na 2026.

1 Like

Na 2025 se už jede dávno, konec sezony bude údržba, hodiny na vyvoj pujdou na 26 hned od zacatku roku 25

Zajímalo by mě, jak týmy přistoupí k vývoji.
Top3 se musí dost věnovat i pro letošek, možná až do konce…
RedBull obzvlášť, když nevědí, kde je chyba.
Ti to musí opravit i pro 2025. A mají nejméně hodin. :smiley:

2025 bude 95% na 2026. Aj tak vývoj môže začať až od 1.1.2025 tak není načo šetriť tieto rescources.

Testování v tunelech může začít 2025, jinak vývoj už určitě jede.
Možná se už vyrábí první prototypy do tunelu.

Jsem zvědavý, kdy oznámí změnu pravidel pro podvozky.
Čas se krátí.

Neviem ako približne Chasi môžu ale bez podvozku ťažko niečo urobia presne

Mercedes, McL, Ferrari určitě letos nebudou prodlužovat vyvoj, co měli v planu přinesou, nic navíc

Tak pořád pravidla pro podvozek jsou, ale jsou tam otazníky. Ale podle toho, co jsem četl, tak se to asi trochu upraví. Ale třeba nemusí. Čas se ale určitě krátí.

Tak Mercedes určitě ne. Jsou 4 a 4 zůstanou.
McL bojuje o titul. Ferrari může bojovat o tttul v konstruktérech.
RedBull se nebavíme. Podle mě do toho ještě energii musí vložit.
Myslím si, že minimáně RB-McL musí.

McL nemusí nic, ti maji balik ještě nachystanej, ale další část vyvoje jedou na 25

Ferrari ako plánovalo 3 upgrady. Tu doniesli posledný a v Baku/Singapur dovezú zbytok a to je aj už test na 2025 asi. Kedže tam proste čo postavia na začiatku s tým budú jazdiť. A na Monaco/Monzu pôjde zrecyklovať z tohto roka. Preto si urobili aj špeciálne krídla na tie dve GP.

1 Like

Uvidí se, jestli to bude fungovat. Když to přeženu, tak na Monze dokážou fungovat i slabší auta.

A v těchto pravidlech neznamená upgrade zlepšení.

1 Like

Vyhledove je na tom nejhure RB, auto se jim nedari vylepsovat, ten propad je dost vyraznej.

Navic pristi rok uz budou muset makat na novem aute, kdo vi kdy bude hotovej motor atd. Nemuzes zacit makat na aute kdyz nemas motor, dost sileny. Vidim to na horkou jehlu.