Ako vravis, kontrakt v Haase aj vo Williams (ak by mali zaujem) by asi znamenal konecnu. Co ak by mu poskytli podobne nevhodne auto ako McLaren? Nemyslim, zeby sa tam s nim niekto paral.
Naproti tomu v Redbull mu v sucasnosti ponuka viac. Ked to velmi povrchne z analyzujem tak mi vyjde toto.
v 2017 a 2018 boli s Maxom velmi vyrovnani. V podstate jediny timovy kolega co s Vertappenom dokazal drzat krok. Dokonca, az na Baku, sa pri tom ani nepozabijali.
Moze fungovat ako rezerva az pre styroch pilotov. zaskok je sice malo pravdepodobny, ale mozny.
Zazemie pozna velmi dobre, pozna ich simulator a aj vacsinu inzinierov, vie ako to tam chodi, ako vyjst s Helmutom. Je v podstate sucast/produkt ich kultury.
Silna ponuka pre aktivity mimo F1. David Coulthard moze ist konecne do dochodku, odchod Gaslyho a pred tym Albona znacka citi. Redbull potrebuje silne meno na PR akcie. Perez je zrejme viazany sponzormi v Mexiku, majster sveta to nechce robit, devries je malo znamy a Jukiho na akciach nie je vidno. Daniel je na taketo veci snad najlepsi v padoku, plus ak by uz nic v F1 nevyslo tak toto je celkom slusny job s prospektom zobrat meskor nejaku vaznejsiu rolu v znacke.
A v neposlednom rade, ak ukaze lepsiu rychlost ako Perez, ci uz na simulatore, alebo nejakych testoch, Helmut uz neraz ukazal, ze nema problem urobit radikalnu zmenu. V tomto smere su sance v Redbulle ovela vyssie ako v Mercedese. Oproti Perezovi bude mat aj akusi sentimentalnu vyhodu, specialne ak zla krv z Brazilie este stale koluje v zilach.