ono to mozno bude kusok inac, cas ukaze (ked sa niekto prekecne, co sa tu dialo)
RB sa podla mna zas tak nedvihol, len ostatni (primarne McLaren) sa vyrazne zhorsili. Dlho McLaren bol najrychlejsi a navyse mega dobry ku gumam. Zrazu, z nicoho nic, bola takmer cela ich vyhoda prec. RB bol aj oproti Mercedesu casto horsi a zrazu boli na tom +/- narovnako, resp. vacsinou lepsie. Aj Ferrari vyzeralo v priebehu sezony horsie a horsie. McLarenu zostala ako-tak rychlost, ale aj ta bola mierne nizsia (hlavne na niektorych typoch okruhov) a pneu vyhoda zmizla uplne. Ono to vyzera, ze pocas sezony musela FIA nejako zasiahnut a RB to zasiahlo vyrazne najmenej. A zmeny sa diali aj mimo cela, akurat tam to oscilovalo este viac podla okruhu. Zo vsetkeho je tu priklad na tych podlahach, co bola fakt zmena na poslednu chvilu a nikto nemoze popriet, ze to malo velky vplyv.
Tym nechcem povedat, ze RB nesiel hore aspon po operativnej stranke a ze nezacali opat tahat za 1 povraz + predsa len, oni stale vyvijali auto, takze logicky zrychlovali v porovnani s konkurenciou este viac aj takto. A za to im uznanie urcite patri 