Oakes sa v novej práci učí trpezlivosti: Vedel som, že ma čaká veľká úloha | Magazín F1 - F1online.sk

V prípade tímu Alpine (predtým Renault) sme si už zvykli, že päťročnica netrvá nevyhnutne päť rokov a obvykle sa začne úplne nová ešte pred uplynutím piatich sezón. Aj keď to znie neuveriteľne, za necelé tri roky vystriedala stajňa už troch šéfov. Posledná nádej tohto tímu na zlepšenie sa volá Oliver Oakes, ktorý zažíva veľmi nenápadný štart kariéry v padoku F1 a priznáva, že prvé mesiace v novej práci sú preňho lekciou z trpezlivosti.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/174206/oakes-sa-v-novej-praci-uci-trpezlivosti-vedel-som-ze-ma-caka-velka-uloha

Toho chlápka je dobré sledovat, je to sympaťák a myslím, že to má v hlavě srovnané.
Velký motorsportový rodokmen, MS v motokárách, člen Redbull akademie.
Velmi brzo zjistil, že se neprosadí, tak asi ve 22 letech založil závodní tým, potom hned Hitech a dnes v F1…
Doufal jsem že ho zapojí v Redbullu.

Takhle má vypadat tah na branku :slightly_smiling_face:.

2 Likes

To si povieme o rok a pol keď ho vihodia ako ľudí pred ním :grin:

2 Likes

tiez si myslim ze ani nie za rok sa vedenie pozrie na vysledky, zisti, ze vlastne stale nevyhravaju a je potreba konecne buchnut po stole, silny sef, nova vizia, bla bla. a pojdu again od nuly.

cyrilovi s jeho podiami sa opat stikutne a ide sa dalej s novymi hrdinami.

Kéž bys měl pravdu. Zatím se nezdá, že by Renault směřoval k vyšším cílům.
Loni prodali myslím 25% týmu za hubičku nějakým kopalistům a vyhodili velké množství si schopných lidí, letos přijali pikolika a oznámili konec motorárny.

Osobně nevnímám Oakese jako toho pravého, kdo by mohl vyzvednout Renault zpátky do výšin. Spíše se obávám, že jeho pravá funkce je vekslák, který má připravit Hitechu nejvýhodnější podmínky pro odkup pozůstatků Renaultu.

To by byla možná ta nejlepší verze vývoje, kdyby to Hitech odkoupil.

Možná ano, ale vůbec nevím co si mám o Hitechu myslet. Hovoří se o něm už dlouho jako o horkém zájemci o F1. Prý je dokonce váženější zájemce než Andretti.
Na druhou stranu mám strach, že Renault v tomhle stavu letargie bude fungovat dále.

Prý byl Hitech jediný zájemce, který skutečně dostal pozvánku do F1 od FIA.
Nedali dohromady budget…

Kdyby se Renault s Hitechem spojil, tak bych to bral všemi deseti, ale časem by to asi skončilo stejně jako spojení Renaultu s Nissanem.

To jsi trefil, pro mě jsou zrovna tyto dvě značky smutným symbolem dnešní doby.
A110 a GTR patří k mým oblíbencům a obě končí se spalovací verzí a slibují elektrickou extázi :roll_eyes:.

1 Like

Věda nespí a první krůčky k ozdravení kyselinových mozků už přichází.
Letos na jaře ekologové EU přiznali, že se kyseliny vyrovnají v eko k benzínovým motorům až po ujetí 150 000 km. A 200 000 km v porovnání s dieselovým motorům.
A to pouze když se kyseliny nabíjejí pouze z obnovitelných zdrojů.
Když vezmeme v úvahu, že čtyři měsíce v roce sluníčko žádné kyselinové auto nenabije, tak je jasné, že kyselinové vozy budou ještě hodně dlouho pouze ekologickou katastrofou.