Nový bodovací systém by mohol prejsť, medzi tímami má podporu | Magazín F1 - F1online.sk

Vyzerá to tak, že Formula 1 by skutočne mohla mať nový bodovací systém, ktorý sa snažia presadiť niektoré menšie celky v štartovom poli. Bez podpory by to však presadiť nedokázali. Preto privítajú vyjadrenia predstaviteľov z čela štartového poľa.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/151559/novy-bodovaci-system-by-mohol-prejst-medzi-timami-ma-podporu

Preco to predlzuju? Rovno mozu uz teraz bodovat vsetci. Za cias Schumachera a Hakkinena bodovali siesti. Male teamy zacali fnukat, ze sa nedostanu k bodom(co bola tiez hlupost), tak zacala bodovat najlepsia osmicka. Neskor desat aut -aktualne polovica startoveho pola a teraz uz ideme za polovicu? O com je toto, ked sa idu pomaly rozdavat body uz len za dojazd do ciela? Toto niekoho bude motivovat k zlepseniu? Naco, ked su body aj za dvanaste miesto?

Uzasny napad, “Neviete sa dotiahnut? Neva, tak vam dame body aj za nizsie umiestnenie.” Ak sa pole rozdeli buduci rok na 12 silnych aut a zvysnych 8 bude o sekundu pozadu, bude sa bodovat aj dalej?

Já bych dal všem v závodě automaticky 1 bod a diplom za účast. :slight_smile:

2 Likes

a to je nejaka vzacnost ziskat body?

Alespoň zachovejte bodové rozdíly minimálně na úrovni jako teď. Nerad bych aby rozdíly mezi 9 a 8 a 7 poklesl. To je to co se mi na tom nelíbí nejvíc. Dejte teda každému umístění v desítce o 2 body navíc oproti současnému bodování a k tomu dejte bod a dva za 12 a 11 místo. Tím alespoň nedojde k takové devalvaci toho boje mezi 7 a 8 a 9.

To jsou hrozný argumenty, ke zlepšení bude přeci motivovat to, že ten před tebou bude dostávat vždycky víc bodů :grin:

Když pojedeš na 8 místě budeš mít menší motivaci bojovat o to 7 místo než teď. To pro to aby se mohlo více bojovat o 12 místo. Vezměte si tu mezeru od vítěze a podia, uvidíme co na to nejlepší týmy :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Tvůj point z rozmělněním bodů respektive rozdílů mezi pozicemi je dost relevantní, taky bych to udělal jinak…nicméně to není to co kolegové tady píšou :stuck_out_tongue:

ked uz bude bodovat 12 aut, mohli by pripustit aj 11-ty team🤔

lenze vtedy nie vynimocne vypadavali pre technicke problemy aj top timy, dnes top timy vypadavaju vynimocne

neviem co niektori mate proti tomu aby bodovali aj ostane timy, ved na prednych prieckach ktore vas zjavne zaujimaju to nezmeni dokopy nic a ani na tych poslednych prieckach ktore su vam uz ukradnute tak aky je problem?

dnes moze niekto skoncit 20x na 11.mieste a bude na tom horsie ako ked niekto skonci 19x na poslednom a raz sa mu zadari jedno 10.miesto, lebo bude mat bod a ten co koncil len na 11.tom nebude mat ziadny

v indycar boduju vsetci, v motogp pri dnesnych 18 jazdcoch boduje 15, lenze podla fanusikov top timov v f1 by malo bodovat len 6 aut ako za starych dobrych cias kedy do ciela neprislo viac ako polovica aut

3 Likes

22 jazdcov v motogp :smiley:
so Suzuki bolo 24 :confused:

To netvrdim, tych 10 co mame je podla mna adekvatna kompenzacia za to, ze dnes su minimalne problemy so spolahlivostou.

Za mna je hlupost, aby tu bodovali vsetci. Indy je nieco uplne ine, tam sa meni poradie cely pretek a nemas tucha kto vyhra. Rozdavat body v F1 na viac a viac umiestneni by znamenalo este vacsiu udrziavacku. Takto si uz aj 12ty povie : bod mam, nebudem riskovat, este sa vytrepem a nebudem mat ani ten.

FIA ma aktivne hladat riesenia, aby medzi desitaym a jedenastym miestom nebola taka priepast, nie vyriesit to tym, ze da body aj dvanastemu a ideme dalej.

preto by sa malo bodovat vsetko okrem posledneho

Co tak vlastnú ligu s vlastným pódiom. Nico by súhlasil.

Haha, kdekoliv řízneš současnou F1, tak je nějaký tým dominantní :grin:

1 Like

3 Likes

Keď už trolluje FIA s bodovým systémom… F1.5 vyhrali domáci jazdci na domácom podujatí:


A budou dávat body i za to, že někdo nastoupil do FP? Body za účast? :roll_eyes:

no niekde som to akosi zle pozrel asi som to splietol s tym, ze v portugalsku prislo do ciela 18

no nieje to adekvatna kompenzacia ked v minulosti bezne nedosla polovica pola a vypadavalo sa aj v top timoch a dnes nieje neobvykle, ze dojdu vsetci a 8-9 z 10tich bodovanych je dopredu istych

preco myslis, ze by sa ti jazdci uspokojili s bodovanim a nesli by si po dalsi bod. mas pocit, ze ak niekto jazdi 10ty(ti zo stredu pola) a ma rychlost na lepsie umiestnenie, ze si povie, ze ide udrziavacku? to nerobi skoro nikto, mozno vo vynimocnych pripadoch vacsina bude stale sa snazit uchmatnut lepsie umiestnenie a neuspokoji sa

medzi 10tym a 11tym miestom nieje ziadna priepast, ani medzi 10tym a 15tym nieje vykonova priepast, ale dnes jednoducho tie auta su tak spolahlive a tak lahko ovladatelne, ze sa nekazia a jazdci robia minumum chyb. auto ovladaju s prstom v nose. cize aj strata 1desatina je priepastna

1 Like