Niektorým sa oplatí úplne odpísať rok 2025, varuje Vasseur | Magazín F1 - F1online.sk

Ak nepatríte k štyrom najlepším tímom, o čo vlastne v roku 2025 budete bojovať? Podobne ako v zámorských športových ligách, kde horšie umiestnenie znamená vyššie postavenie na drafte mladých talentov, aj vo Formule 1 tímy môžu špekulovať, že obetovanie krátkodobého neúspechu v prospech dlhodobého úspechu je lepšia alternatíva. Práve v rokoch 2024 a 2025 sú pre niektorých horšie výsledky v podstate lepšie. Upozorňuje na to aj šéf Ferrari Frédéric Vasseur.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/179318/niektorym-sa-oplati-uplne-odpisat-rok-2025-varuje-vasseur

Na druhej strane to moze znamenat jednoduchsiu cestu k titulu pre stajne, ktore maju momentalne najlepsie auta (McLaren, Ferrari), ak teda na tom nebudu zrovna uplne narovnako.

Někteří jednají zcela nadčasově. Třeba Sauber, Renault a Aston. Ti odpískali už i letošní ročník.

2 Likes

Tohle si řekl Aston Martin v roce 2021.
No, když vyjeli v roce 2022, tak to byl zelený traktor.

Vyprdnout se na to nevyplácí. I když tam byli trochu nuceni tou změnou pravidel pro 2021.

Jsi naivní jestli si myslíš, že týmy mimo top 4 budou vyvíjet na 25. Top tymy dokážou jet souběžnej vyvoj na 26 a na 25

Pokud pracuješ kontinuálně, tak obohacuješ sebe i celý tým.
Kdo přeskakuje nikdy neuspěje.

1 Like

Jj, to obohacení s přechodem na nový pravidla 22 jsme viděli :smiley:

Red Bull ukoncil vyvoj RB20 odchodem Neweyeho.

alpine to spravi presne naopak. vsetci budu odpisovat, oni pojdu bomby. sefinovia chcu vytiahnut cenu co najvyssie, kym to predaju pred novou concordskou zmluvou.

1 Like

Huš pot.voro. Nestraš. Prosím. :wink:

1 Like

1 Like

Ferrari má jednoznačně nejlepší vůz.
Je až zarážející, že jsou od pohárů tak daleko.

Nemají jezdce na titul, to je celkem jednoduchý

2 Likes

Lebo v strede sezóny malo ten 3 závodný výpadok. Kedy otvorene priznalo, že LEC sa obetoval a skúšal nastavenie, aby opravili ten upgrade.

Toto je tak divný pohľad na šport. Áno poslední majú výhody. Ale tie výhody sú na to, aby najlepších ako tak dobehli a nie zaručene predbehli. Ako môže niekto povedať, že súťažím preto, aby som skončil “nižšie v celkovom hodnotení”.

Příští rok by měli mít všichni stejný čas a podmínky na vývoj zcela (jenom) nového monopostu.

1 Like

Postrehol som tu nazory, ze Ferrari ma jednoznacne najlepsie auto, a ze je v podstate zazrak ze su daleko od oboch poharov, co je slusne povedane zaujimavy nazor, a potom nazor, ze to je tym, ze nemaju jazdcov na titul, co uz je mi pride ako totalne sci fi…

  1. Ferrari ma momentalne auto konkurencieschopne bojovat o vyhry na urcitych tratiach… v brazilii bolo ferrari evidentne 3. auto, v mexiku nebyt maxovych “majstrovskych” manevrov norris s prehladom vyhra, ale hlavne, ferrari je realne konkurencieschopne od Monzy, co bol cca 15 pretek sezony, tak by som rad pripomenul, ze sezona zacala prvym pretekom v bahrajne…
  2. “Ferrari nema jazdcov na titul”… toto je za mna uplne scifi ale ok… Ferrari ma jazdca, ktory bol uctyhodnym superom verstappenovi v torro rosso, a ktory v 2 sezonach 2 krat porazil norrisa… a pilota, ktory dominoval juniorskym kategoriam a F2 tak, ako naposledy pred nim isty Lewis Hamilton 11 rokov predtym, a ktory dokazal zdolat Vettela ako timoveho kolegu… navyse v tejto sezone Leclerc si nespominam ze by ferrari prislo o body vyraznejsie jeho chybou, to co mu bolo vycitane ze nie je konzistentny, sa stalo jeho najvacsou prednostou spolu s manazmentom gum, takze naozaj nechapem ake uvazovanie predchadzalo tymto nazorom
1 Like

:partying_face: