Nie sme klonom Red Bullu, ohrádza sa Cunoda | Magazín F1 - F1online.sk

Predsezónne testy naznačili, že je tím z Faenzy pred začiatkom sezóny v o niečo lepšej forme ako vlani. Prečo je tomu tak je azda všetkým jasné: Taliansky celok prehĺbil spoluprácu s materským Red Bullom, ktorý disponuje takým know-how, ako žiaden iný z tímov. Čo však nie je jasné, je, či spolupráca týchto dvoch stajní nepresiahla „rámec zákona“. Podľa Júkiho Cunodu určite nie. Japonec hovorí, že zmeny na monoposte VCARB 01 nie sú až také markantné, ako by sa na prvý pohľad mohlo zdať, a naznačuje, že si „béčko“ Red Bullu oproti vlaňajšku polepší výsledkovo iba nepatrne.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/143851/nie-sme-klonom-red-bullu-ohradza-sa-cunoda

Samo o sebe je to blbosť a ani to nedáva zmysel. Omnoho zaujímavejšie by pre Red Bull bolo napríklad testovať na RB úplne iný koncept, prípadne mať u oboch stajní rovnaký základ a len skúšať iné veci, nastavenia a vylepšovať iným smerom

1 Like

Je to pořád dokola. Všichni ukazují prstem na Kreditku, ale Haasu si nikdo nevšímá i když berou od Ferrari mnohem více dílů.

1 Like

Haas nikoho netrapi, to bude asi tým, keby bolo v strede pola boli by protesty hned

Já ukazuji na oba.

A kde je potom nějaká férovost?

Správně děláš. :+1:

Na haas by sa zacalo ukazovat hned ako by ferrari zacalo vyhrávať / dominovať…

2 Likes

To je z casti pravda, ale akym štýlom vsetci vieme. :face_with_spiral_eyes::joy:

1 Like

Napiš k tomu něco konkrétního, protože příliš nerozumím. Ohledně B-čkových týmů Haasu a teď RB2 mám pocit že na to držím celkem konstantní pohled.

Ja som predsa napisal ze to je pravda, ide len o tie posmesky a akym stylom pises na rb a akym na haas :handshake: mier :v:

1 Like

Jaký posměšky a jakým stylem píšu ohledně RB2 a Haas? Nezamotávej se do toho :thinking:

Aj keby mu tu das screenshot jeho posmeskov, tak to poprie. :slight_smile:

1 Like

Ok… 15posmeskovpremna

Nikde, zober si motory medak ma v 4 timoch na roste a ferrari v 3, teraz ked su zmrazene to az taka vyhoda neni ale pri povolenom vyvoji je ohromna a to nehovorim o obmedzeniach keby ide o titul medzi zakaznikom a tovarnou, vid dominancia medaku kde boli zákazníci

Mercedes sice má výhodu čtyřech týmů, ale přesto si myslím, že nejlepší motor má momentálně Honda.
Renault má sice nejslabší motor, ale loni musel hodně popustit na výkonu kvůli spolehlivosti. Ferrari se potýkalo s podobným problémem, ale né tak výrazně.
Takže ano spolehlivost je dnes více důležitá, než kdykoliv dříve, kdy bylo každému jedno kolik motorů vyměnil během jednoho víkendu.

Suhlasim, ale ja som mal soor myslel ze je to velka vyhoda pocas povoleného vyvoja motorov