Tak jsem koukal na rozbory, s tím, že často říkali, jak se ukazuje jen na visible change, respektive ty nejvíc co jsou na očiích, ale když koukneš na zadní část podlahy, tak ta je taky předělaná, je předělaný i kryt motoru, ktery se zužuje k výfuku a žábra na chlazení na egine cover jsou zmenšený. Co se týče toho výstupu před bočnicí, tak to je radikální řez na směrování vzduchu, aby se jim nestávalo to, že jde větší část na bočnice, takhle je to směrovaný pod řez bořnicí a na části podlahy. Hondě se mluví o podlaze, která podle všeho bude celkově překopaná tak, aby kaskády na podlaze stahovaly vzduch z bočního směrování (ne jen předního) přimo na difuzor, tím by se vyřešil problém od Imoly (podlaha tahala vzduch z několika míst což vedlo k vytváření sice většího přítlaku, ale nekontrolovatelného k nastavení). Velkou změnou by myělo být i uchycení předního zavěšení, které by mělo zlepšit spolupráci předního křídla a zbytu monopostu skrze proudění vzduchu. Konec hlášení 