Newey predstavil hyperauto RB17: 1200 koní, 15 000 otáčok a rýchlosť Formuly 1 | Magazín F1 - F1online.sk

Kdo by to byl rekl do limonadniku. Maji peknej kchar. Takovej čistší Koenigsegg Agera RS, nebo Pagani Huayra. Ono vyrobit takhle brutalni karu ma asi svoje zakonitosti.

To zase dostane Ferrari, Lamborghini a Bugatti na zada. :grinning: Od limonad. To zase bude zle krve. :grinning:

Ferrari zase kazdemu odpali dekle ked predsavia dalsi rok nastupcu LaFerrari

mne sa inak z tychto novych hypercars paci najviac Mclaren Solus GT

image

a Porsche Mission X

image

1 Like

Tak vidis, ja som ani nevedel, ze Gordy este robi auta😊 Scenu s tymto typom aut moc nesledujem, len ked na mna nejaky clanok vybehne. Murray uz ma slusny vek. To ked si Newey vezme z neho priklad, este ma pred sebou peknych par produktivnych rokov. Mozno skreckuje peniaze lebo chce, aby raz nejake auto nieslo cisto jeho meno. Spravil auta, ktore ziskali tituly, spravil Valkyrie aj RB17, ale jeho meno neni ani na jednom aute

No Gordon Murray zohnal investorov a založil si malosériovú automobilku. Model T50 (druhá generácia “McLaren F1”) už dostávajú prví majitelia. Teraz pracuje na okruhovej T50 a T33. Zaujímavé autá, puristický sen :slightly_smiling_face:

Teraz pozerám rozhovor s Adrianom a ten motor v RB17 je naozaj od Cosworthu. Vyzerá to, že pri tomto projekte sa vážne naplno odviazali :smiley:

4 Likes

Myslel jsem to samozrejme jen jako srandu. Bugatti Veyron je treba za me nejkrasnejsi auto vubec. Ten McLaren ten mi pripomina tohle

image

Jestlipak poznas co to je? :grinning:

1 Like

Nemyslis vazne :nauseated_face::joy: ale beriem, dal si tam “za me” :handshake:

2 Likes

musel som si pomoct :smiley: battlestar galactica isla mimo mna, aj stargate

1 Like

:rofl::rofl::rofl:. To vis ja sem takovej fanda aut s popcornem. :grin:. Ja vim ze to neni takovej ten cistokrevnej sportak. Ale za me je to proste elegantni kara a ten chladic se mi hrozne libi.

Jo, ja treba musim rict ze zacatek jsem hltal, ale pak se to zacalo hrozne zamotavat a to uz jsem se ztracel.

Ale ten tvar podobnej je ne?

Stargate jsem miloval film, ale par dilu serialu jsem taky dal.

Bude aj na leasing? Neviete?

2 Likes

Bude, ale musis prokazat, ze jsi za posledni rok nebyl vic jak tri mesice na pracaku. Takze dost diskriminacni rekl bych.

takto z tohto uhla je to sialene, jj :smiley:

3 Likes

Tady uz neni pochyb. Toho zaparkujes v garazi jdes vecer spat a rano mas garaz rozstrilenou na mraky a on zase dela ze je jenom auto. :grin::smile:

2 Likes

Jj, ako akontacka sluzi za tatrovku prazdnych plechovic Red Bullu :blush: aby si vydokladoval commitment znacke

o 100kg viac ako formula? to nehovori vela o tom ake je to auto lahke, skor o tom ako je formula tazka.

Už všechny kusy jsou dávno zamluvený :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 Like

Viděl jsi? :thinking:

2 Likes

Viděl jsem, jako chtěl bych videt víc fotek na tu zadní část podlahy upřímně

2 Likes

Tak jsem koukal na rozbory, s tím, že často říkali, jak se ukazuje jen na visible change, respektive ty nejvíc co jsou na očiích, ale když koukneš na zadní část podlahy, tak ta je taky předělaná, je předělaný i kryt motoru, ktery se zužuje k výfuku a žábra na chlazení na egine cover jsou zmenšený. Co se týče toho výstupu před bočnicí, tak to je radikální řez na směrování vzduchu, aby se jim nestávalo to, že jde větší část na bočnice, takhle je to směrovaný pod řez bořnicí a na části podlahy. Hondě se mluví o podlaze, která podle všeho bude celkově překopaná tak, aby kaskády na podlaze stahovaly vzduch z bočního směrování (ne jen předního) přimo na difuzor, tím by se vyřešil problém od Imoly (podlaha tahala vzduch z několika míst což vedlo k vytváření sice většího přítlaku, ale nekontrolovatelného k nastavení). Velkou změnou by myělo být i uchycení předního zavěšení, které by mělo zlepšit spolupráci předního křídla a zbytu monopostu skrze proudění vzduchu. Konec hlášení :smiley:

2 Likes

… a bude to fungovat dle očekávání? :slightly_smiling_face: