Zaujimalo by ma, co Williams k tomuto viedlo, resp. ako sa do takejto situacie dostali.
Zaostavali s vyvojovym planom a tak jazdci dostali na prve preteky nejake predprodukcne sasi aby vobec nastupili a planovali to vymenit za finalnu verziu po par pretekoch a tak nerobili nahradne? Aspon jedno mali dat spravit, ved sa nevozia sami na chvoste ale su v poli, damage je celkom realny.
Nemaju peniaze na dalsie? V tom pripade to mali radsej odpredat niekomu, kto investuje do vybavenia a priblizi sa k stropu. Takto zivorit a cakat na zazrak zatieni aj posledne stopy po dobrom mene Williamsu. Lepsie by bolo, ak by znacka zanikla, ako ju takto strapnovat.
Maju peniaze, ale skreckuju ich na vyvoj auta 2026 aby vtedy mali plny stropovy budget a skusia to stylom “hop alebo trop”? Podari sa auto a najdu sa sponzori alebo sa vratime na koniec pola.
Alebo len poor planning?
Kazdopadne, Sargeanta je mi trochu luto. Na jednej strane auto rozbil Albon, tak by si mal niest nasledky, na strane druhej aj ked to rozbil Sargeant svojimi vykonmi ukazal, ze pre team je Albon ten s vacsim potencialom priniest body.