Nastavili sme si vývojové ciele, nie výsledkové, znie z McLarenu | Magazín F1 - F1online.sk

Stanoviť či nestanoviť svojmu tímu ciele? V dnešnej dobe je lepšie sa tomu vyhnúť, aby ste na seba náhodou nevyvinuli priveľký tlak a potom neboli „za blbcov“, keď sa k svojim ambíciám ani nepriblížite. V poslednom čase sa pri otázkach ambícií vžil trend odpovedať: „Lepšie ako v minulom roku.“ Túto rétoriku si osvojil aj šéf McLarenu Andrea Stella.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/139797/nastavili-sme-si-vyvojove-ciele-nie-vysledkove-znie-z-mclarenu

@PUFF @Situs

1 Like

Aston top 3 na konci roka

Co to je design inženýr? Jakože lepí nálepky na auto?
No budou krásní. :slight_smile:

Nedělej ze sebe Tripera :grinning: máš to tam napsaný :stuck_out_tongue:

Záleží, jakého roku :grinning:

Tak to je opravdu skvělá novinka.

Jo tak podle tebe to není důležitý, ale třeba sám Wolff řekl, že Mercedes musí na tomhle extrémně zapracovat, protože ty pistopy jsou prostě špatný a jestli podel tebe v závodě nerozhoduje délka pitsopu, tak se tu nemáme o čem bavit :stuck_out_tongue:

Rozhoduje ale velku mieru tomu snad nejdes pripisovat

Pitstopy rozhodují v boji hodně, tohle se může snadno bagatelizovat ale je to potřeba :wink: Zejména když se pole bude nadále zhušťovat a každý detail bude rozhodovat.

1 Like

Merc minuly rok nebojoval, resp bojoval s vlastnym strojom

Kluci od Astonu ztratili v bojích díky pitstopům hodně pozic.

1 Like

Ale jdey třeba máš tratě, kde je to extrémně důležitý

Massa potvrdi, hovori sa, ze po tom incidente vytahal z domu vsetky hadice co tam mal, a pouziva kadibudku

2 Likes

Já zase četl, že po každým ucpanym záchodě vola instalatery a hlásí, že byl okraden o klidný proces vyprazdňování

1 Like

Aston je v pozici, kdy to absolutně nemusí řešit. To si za jeho plat mohli radši vyvinout nějaký komponent navíc.

1 Like

Ne naopak, Aston je v pozici, kdy musí zlepšovat procesy a necekat na nahodnou změnu pravidel

Nevím. Nevidím v tom něco extra.
Spíš zlepšit trénink mechaniků, aby byli stabilní a nebyl to vabank jednou tak a podruhé tak…
Třeba stabilně za 2,4 a je to pohoda.

1 Like

Aston je v pozici, kdy pravá ruka neví co dělá levá.

A vybavení, prostě další posun za celkovym progresem