Na čele prebiehajú oveľa tvrdšie vývojové preteky ako v strede poľa, uvedomuje si Krack | Magazín F1 - F1online.sk

Aston Martin bol v počiatočnej fáze sezóny 2023 druhým najsilnejším celkom na štartovom rošte. V nasledujúcich vývojových pretekoch však neudržal krok s gigantmi ako Mercedes, Ferrari či McLaren a prepadol sa až na piate miesto. Aké z toho plynie pre tím zo Silverstone ponaučenie? Jednoducho také, že tímy na čele sú vo všetkých oblastiach – špecificky čo sa týka vývoja – o level vyššie, ako tie zo stredu poľa.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/137991/na-cele-prebiehaju-ovela-tvrdsie-vyvojove-preteky-ako-v-strede-pola-uvedomuje-si-krack

Aston Martin sa preto umne rozhodol vrátiť sa k staršej špecifikácii monopostu

  • to ale není pravda, AM jezdil od Austinu s novým difuzorem a krytem motoru. V AD jezdili s kompletním balikem, který byl představeny v Austinu

Těžko odhadovat jak se týmům bude dařit v příštím roce, ale nejspíše se bude Aston s McL mydlit mezi sebou i nadále.

Aston začal na čele nestíhat a ještě k tomu vzali upgrady, které se nepovedly, a museli se vracet ke staré specifikaci. Bude zajímavé sledovat jak navážou, a hlavně na co navážou, příští rok.

A přešli na full starou specifikaci ze Zandvoortu, kde byla nová podlaha, nebo to mixovali? :stuck_out_tongue:

Tak není to z mé hlavy.
Už tak 3-4x jsem četl (nezávazně na sebe), že se upgrade nepovedl, že bude zajímavé na co navažou.

Vsak už se i Aston omlouval jak McL, že neví jak bude vypadat začátek.

AM se omlouval, že neví,jak bude vypadat začátek? myslíš to, kde řekli, že na problematické oblasti pracují, ale neslibují to, že budou v Bahrajnu bojovat hned o vítězství?
Jinak to je problém no, když čteš zdroje, který čteš, Alpině si taky veřil, že zrychlí o těch 0,6s na kolo na začátku letošního roku. Je fajn si z x zdrojů najít to, jak to ve skutečnosti je a ne zdroje co papouškují ostatní zdroje

Aston Martin tested various configurations in both sessions today. Regarding the sidepods/undercut & the floor.

Drugovich and Alonso used the specification that debuted in Austin while Stroll used the last one seen in Brazil. - AD - závod s full specifikací Austin plus nový zadní křídlo pro AD

It was confirmed to me by

@GiulyDuchessa

that both Alonso and Stroll use the Pre-Austin floor and only the diffuser is the new one - Vegas

nebudu to postovat až do Austinu, ale zkus is hledat relavatní zdroje, ne Tripera :stuck_out_tongue:

Říkám, že to bylo nezávisle na sobě.
V Alpine byl/je problém v tom, že má ztrácet 0,4s na motoru…
I přesto se celkem sympaticky přiblížili… nebo spíš Aston se přiblížil Alpine? :stuck_out_tongue: :smiley:

Zcela ignoruješ data a potvrzení nastavení konfigurací, až se přepneš z Triper moodu na technicky téma, tak dej vědět :smirk:

Rozhodlo se na trati, a Alpine oproti očekávání nebyl problém :wink: Minimálně pro Alonsa. Na nejlepší budou muset v tom vývoji zlepšit procesy, to je jasný. Ale uvidíme jak se začne příští sezonu.

1 Like

Však já ti věřím a je mi jasné, že to není stará 1:1.
To zase nesmíš tahat za slovíčka.

Ale asi v tom trochu pravda bude.
Proč by to jinak říkali? Aston není zase takový stredobod, aby se o něm mělo něco vymýšlet.

Ale to není tahání za slovíčka, kdyby nefungovalo nic, tak to beru, ale F1 je o hledání řešení

Jinak psalo se, že největší problém AM a Mercedesu byla převodovka Mercedesu, která byla zbytečně těžká a objemna, to narusovalo proudění vzduchu na zadní části okolo difuzoru, nova převodovka by tohle měla vyřešit

1 Like

Tak AM se musí naučit přepnout na vyšší level ve vývoji, pitstopu a strategii, to je jasné, na druhou stranu si myslím, že lepší školu dostat nemohli

1 Like