ja som fanusik technologie a vykonu a budem fandit timom, ktore dokazu prinasat kvalitne a revolucne novinky a spravia najviac preto aby vyhrali, vratane politiky v tom zahrnutej. ocakavam, ze titul vyhra tim, ktory bude najblizsie k hrane pravidlam a je prirodzene a ocakavam, ze obcas niekory tim prepiskne pravidla a ocitne sa na tej druhej strane. potom logicky pride protes/direktiva a problem sa vyriesi. nechcem ziadne likvidacne tresty pre ziaden tim.
a teraz par komentov k tomu co si napisal:
1.) Diskutovat sa s tebou neda lebo nepocuvas argumenty a melies si svoje. popieras priame a neprame dokazy a fakty. npr Ferrari nepodvadzalo len ho ziasiahla direktiva… ja sa pytam preco ho zasiahla direktiva ked nepodvadzalo?
2.) FIA vzdy bude potrebovat pomoc timov. VZDY. preco? matematika + peniaze. FIA zamestnava kolko technickych delegatov? 10? a kolko inzinierov zamestnava tim? myslim ze ked spriemerujeme tak kazfy tim ma 500-1000 inzinierov - spolu je to 5000 mozgov v roznych timoch a kazdy z nich moze prist s revlolucnou myslienkou v sedej zone. no kto bude lepsi v technickej stranke 5000 ludi vs 10 FIA? nehovoriac o technike v garazi a simulatoroch.
cize FIA nikdy, NIDKY, nebude schopna odhalit podvadzanie bez spoluprace konkurencnych timov. bude schopna odhlait len tie, kde to timy vystrcia rovno do telky, ako flexi kridla
3.) party mod nebol nelegalny ani seda zona pravidiel. rozne motorove mapy sa pouzivali 10tky rokov predtym ako nejake Wolf prisiel do F1.
4.) U ostatnych timov mi vadi, ze ked chcu prelizt na druhu stranu pravidiel, tak sa pri tom nechaju prichytit. ( priklad Ferrari z clanku kde deklarovalo ine mnozstvo paliva, ked tyzdne predtym sa uz hovorilo o spotrebe)
5.) to, ze vsetci su spokojni tam kde su nie je problem Wolfa a Wolf urcite nie je stelesnenie vsetkeho zla v F1. ved sa len pozri aka slaba je konkurencia a vyskrtni body Mercedesu zo sezony. titul by mal Redbull s brutlanym naskokom… kde je Ferrari a spol? a to ze dostavaju na prdel od Redbullu je tiez chyba Wolfa a mercedesu?