Minardi: Hamiltona by som do Ferrari nebral. Dom sa nestavia od strechy | Magazín F1 - F1online.sk

Je príchod Lewisa Hamiltona do Ferrari tým chýbajúcim kúskom skladačky, ktorý Scuderii už definitívne pomôže dostať sa k majstrovským titulom? Gian Carlo Minardi uznáva Hamiltonove kvality, no na druhej strane Ferrari pripomína, že určite nie je jeho spasiteľom. Formulová spása sa hľadá inak.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/142691/minardi-hamiltona-by-som-do-ferrari-nebral-dom-sa-nestavia-od-strechy

Tím bych si nebyl tak jistej.

3 Likes

Hezký… Ale jinak má pravdu, nicméně jsme na ni přišli i my všichni tady. Člověk nemusí být bůhvíjaký znalec :smile: . Ale aspoň bude už letos napínavější sezóna, tak co.

2 Likes

To má. Jenže jak dlouho Ferrari staví základy? 10-15let?
A to měli legendy, talenty a nevím co všechno… :smiley:

A vlastně, kdo by měl být ten mladý talent? Piastri, Bearman?
Kdyby přišel Bearman, tak zase budou říkat, že je moc mladý.

No jo, je to pořád dokola. Opravdu od základů stavěl naposledy Todt a jak pořád cituju Montezemola, “jezdec přišel až ve chvíli, kdy mohl udělat rozdíl”. Od té doby na to nikdo neměl trpělivost :woman_shrugging:. Ale třeba se jim podaří opravdu pecka auto, proč ne. Pak ale na to bude Charles stačit, oni fakt Lewise kromě marketingu v podstatě nepotřebují. To není nic proti němu, je to pořád velký jezdec.

1 Like

Ja som fanúšik Ferrari ale nie Hamiltona ale stále tvrdím že možno iba Hamilton dokaze získať titul s Ferrari lebo iba jeho si budú hickat ako s nikým takže verím že mu dajú také auto ako sa patri a možno už tento rok to auto bude víťazné

1 Like

Ferrari odveky rival a teraz tam ide Hamilton :smiley: Pripomina mi to casy, ked ohlasili prestup Kimiho do ferrari :smiley:
Len dufam, ze sa do mercedesu nedostane Alonso, ten by mohol ferraristom pekne zavarit ak budu mat plus minus rovnako rychle monoposty.

Ferrari je “odveky rival” možno McLarenu… Mercedes potrápili 2 roky ale Hamilton a Vettel boli kamoši… Najväčší rival Mercedesu je Red Bull

Kdyz neziskaji titul s Hamiltonem tak uz s nikym.

Vetsinou suhlasim s tvojim nazorom , ale tentoraz veru nie. Ano ak by postavili superauto tak by mozno na titul dosiahol aj Charles . Lenze on by potreboval superauto a aj velmi vela stastia . On neni tak kompletni jazdec ako Hamilton. Mozno na jedno kolo je rychlejsi ako Lewis ale on nevie jazdit tak takticky ako LH alebo FA . Este aj Carlos Sainz je kompletnejsi jazdec ako Leclerc aj ked podobne ako LH neni tak rychli na jedno kolo ako Charles. Velkou vyhodou LH oproti Charlesovi je jeho praca s pneumatikami a skusenosti. Vie si pretek naplanovat na dlzku celych pretekov aby najvetsi vykon pneumatik mal na konci zavodu ked je auto najlahsie . Aj moj nazor je ze najvetsiu sancu na titul maju s LH

Pak ale nedává smysl, proč podepisovali Leclerca snad zase na pět let (nebo kolik), pokud mu nevěří, že je to jejich jezdec, kolem kterého postaví tým a všechno mu přizpůsobí (nejen jako předtím Schumimu, ale i RB Maxovi). Tohle může postupně znova udělat v týmu pěkně zle ve chvíli, kdy by potřebovali klid a stabilitu. Ano, Hamilton je jeden z nejlepších jezdců historie a třeba Rosberg o něm říkal, že se dokázal všechno potřebné o autu naučit a autu se přizpůsobit daleko rychleji než on (to byl ovšem mladší, léty se člověk přizpůsobuje obecně hůř). K tomu zkušenosti, ale na druhou stranu taky věk, i když vloni jezdil moc pěkně. Kolik let ho ještě bude bavit dávat F1 všechno a budovat tým, a jak dlouho bude trvat, než začne pomalu ztrácet rychlost? Ovšem, pokud se mu povede titul s Ferrari, tak to bude velkolepá pohádka. Taky to ovšem může skončit nejen jeho nezdarem, ale i definitivně zdeprimovaným Charlesem. Kdo chce moc, nemá občas nic.

1 Like

Tak historia ferrari dokazuje ze robia dost casto nezmyselne rozhodnutia. MSCH ked musel skoncit po zisku 5 titulu u nich len preto ze niekdo vo vedeni si zmyslel ze uz ho nepotrebuju lebo chcu Kimiho Raikonena. Ano s Charlesom podpisali dlhodoby kontrakt lebo nemali nikoho lepsieho zaisteneho a nechceli aby ho dostal niekdo iny. Pravdepodobne v tom case nebol isty ani LH. A je im jedno koho karieru pochovaju ved jeden jazdec bude tak ci tak oblubeny a na druheho to vsetko zvalia tak ako na SV.

Vo ferrari to vetsinou tak je vzdy . Ani jeden tim f1 nemal taky jazdecky potencial ako malo Ferrari a tolko premrhanych prilezitosti.

Hamilton ked sadne do auta a citi ze auto ma na dobry vysledok tak on ten vysledok vie dorucit. Ale musi byt presvedceny o tom ze to auto je dobre

Takže se vlastně ve všem shodujeme :smile: . Teď jenom jaký bude ten výsledek. Už se zase opakuju, ale celé mi to pořád připadá jako když pejsek s kočičkou dělali dort - dáme tam sto dobrých věcí, tak to bude stokrát dobrý dort :slight_smile: . Jak to dopadlo je myslím obecně známo a shodneme se i v tom, že právě Ferrari v podobné strategii budování týmu vyniká… Ale zvědavá jsem, to zase jo!

Na jednej strane nechcem aby LH prekonal MSCH v pocte titulov , ale ak to ma niekdo dokazat tak nech je to LH uz len kvoli tomu ze sa neboji zabojovat o to s Charlesom v jeho time aj ked uz ma tolko rokov. Ferrari je legenda a triumf s nimi da vetsiu hodnotu jazdcovi ako v inom time .SV sa nepodarilo ist v slapajach MSCH a ani FA nedokazal dorucit titul. Uvidime z akeho je cesta LH a ci sa da o nom povedat ze je vhodny nahradit na trone MSCH

1 Like

Hlavně by do Ferrari měli chodit už mistři světa, ti nemají co ztratit a můžou získat ulici v Maranellu, to za titul s jiným týmem není :smile: . Jít ve šlépějích MSCH předpokládá mj. mít podmínky, které MSCH ve Ferrari měl. A nebo mít pořádnou kliku, to občas taky stačí - tak uvidíme.

1 Like

Kámo toto je také klišé až ma bolia oči. Viz jeden s príkladov https://www.youtube.com/watch?v=Lji7aOdlHvY

Schumachera v Maranellu asi moc rádi mít nebudou, když jim může pošta docházet do jiné ulice.

1 Like

O com hovoris ako o klise ?

Tak MSCH si tie podmienky tam vytvoril pracovnym nasadenim a motivaciov v time. On stal za timom a tim za nim .

Tahle legenda byla už snad vysvětlená dostatečně. Tým budoval Jean Todt od r. 1993. Schumi (a další spolupracovníci) přišel až v r. 1996, slovy Montezemola “až ve chvíli, kdy jezdec mohl udělat rozdíl”. I tak to trvalo dalších pět let. Tím nesnižuju zásluhy MSCH, ale opravdu to nebylo tak, že přišel a začal dělat zázraky. To celé byl dlouhodobý proces, ve kterém byl Schumimu přizpůsobován (právem!) celý tým a taky měli záštitu Lucy Montezemola, který měl v té době zásadní politickou moc, pro závodní tým žil a opravdu mu rozuměl. Jestli ho Elkann dokáže v tomhle kvalifikovaně nahradit je velká otázka.