McLaren nečakane ukázal monopost MCL39! | Magazín F1 - F1online.sk

Matúš Pavlíkdnes 12:39

Uhorková sezóna končí a nová sezóna začína? Tím McLaren nás, podobne ako vlani, prekvapil nečakaným predstavením monopost MCL39! Samozrejme, ide o predstavenie monopostu, nie lakovania, keďže nový náter musia tímy ukázať 18. februára na podujatí F1 75 v Londýne. Beztak je však toto kamuflážne lakovanie britského tímu peknou pripomienkou, že zimná prestávka skončila.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/186846/mclaren-necakane-ukazal-monopost-mcl39

Nemá čumák moc vysoko?

1 Like

Je na zimných gumách :smiley::smiley:

2 Likes

Jó ták, přední náhon jsem opravdu nečekal. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Co to kridlo zadne, pekna vlnovka

V mrazu potřebuješ pořádný přítlak.

vidis co spravi jeden usmudlany konstruktersky titul…

3 Likes

:grin:
Neboj namyšlenost brzy splaskne.

Quattro DRS ??? :smiley:

1 Like

To jsou celorocky :sweat_smile:

2 Likes

A jéje . Masochisté. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ze kamuflaz.
Ja by som tuto Salamandru nechal behat po trati aj cez rok.
Vypada to vyborne.

3 Likes

Dava viac vzduchu pod auto.

Je to upravené zadní křídlo, které měli v Brazílii. Na závody očekávám, že ta spodní lišta bude více prohloubenka a strana ke krytu více podesknutá skrze zvýšení proudění vzduchu

1 Like

Máš recht. Tiež sa mi to Lozenge sakra páči :smiley:.

Jasné. Tiež si myslím že je to zlepenec kdečoho.

1 Like

To ano. Ale je žádoucí tlačit pod vůz s ground effectem ještě více vzduchu?
Nebo je účelem nasměrování vzduchu do otvorů pro chladiče, které jsou hned nad podlahou?
Taky může být čumák vysoko jen proto, že má křídlo ostřejší úhly kvůli zvýšení přítlaku, protože je asfalt hodně studený, když není na trati dost vozů, aby asfalt zahřáli.

Ano, protože se tam za současných pravidel tvoří nejvíce přítlaku. McLaren touhle cestou pokračuje to, co začal loni

1 Like

Jenže ground effect dokáže vytvořit přítlaku až moc i bez tak masívní pomoci předního křídla. Viz. poskakování Merglu a Ferrari.

Nevidím ve výšce čumáku zásadní rozdíl oproti jiným týmům.
Krásně si nabereš vzduch pod podlahu a pak to vyhážeš podle potřeby.
Však také 3 ze 4 vstupů vyhazují vzduch ven do stran a jen ze středu to jde do zbytku auta.