McLaren ide inym smerom ako Aston… pouzili Pull Rod - Push Rod, na zavesenie kolies… hlavne pull rod v predu im umoznuje posunut vsetko viac dole… McLaren je tiez ovela viac kompaktnejsi ako Aston Martin… najdite si porovnanie, v zadu je to priam neskutocny rozdiel…
Snad to neni tak, ze si kazdy postavil mustr auto a pak ho jen zmodifikoval, to bych se nechtel dozvedet.
Ze jde o genericka auta tomu taky neverim, predstavena auta uvidime vicemene v testech a vsichni se budou navzajem ocumovat, kopirovat.
Cekal jsem vetsi tvarovou rozmanitost, originalitu, grafiky jsou fajn, ale jen to mi nestaci.
Prvy pohlad - Arrows 22, resp 23.
malo kto z fanusikov si vsimne podstatne detaily… no odbornici ano… McLaren je radikalne odlisny od minulorocneho auta, a je odlisny od toho co predstavil Aston Martin… pull rod zavesenie v predu a push rod zavesenie v zadu, to je nieco co v minulosti skusalo Ferrari… no nakoniec z toho zislo… lenze pri dnesnych pravidlach, to moze byt celkom zaujimava vyhoda… uvidime s cim pride Ferrari… vobec by ma neprekvapilo keby pull rod zavesenie skusali aj oni…
Mám z toho taký zlý ťažkopádny pocit. Chápem ten úmysel, ale Gulf livery bola oveľa krajšia, toto nespravili pekne. Navyše to na mňa pôsobí ako auto z Indy Car (čo bol tiež asi teda zámer, ale tak F1 je F1). Keby to predstavili po Haase a RB, tak by sa to ľuďom oproti tým zvyšným ešte aj páčilo, tak takto po tom Astone to vyzerá divne…
Podľa mňa hlavný rušivý element je tam tá čierna. Buď mali skombinovať oranžovú s modrou alebo oranžovú s čiernou. Ale dokopy to moc nejde.
na tomno pohlade nevidiet odlisne zavesenie kolies ktore ma McLaren… pozri si pohlad zpredu… vdaka PULL ROD zaveseniu je Venturi tunnel neblokovany… ten sa v novych pravidlach stara o 50% pritlaku…
ano ano. zavesenie tam nie je. ale mne prisiel velmi zaujimavy pohlad zhora. hlavne dlhy razvor a uplne ine smerovanie vzduchu vzadu okolo difuzera.
ano to tiez, predna naprava je ovela viac vpredu… vraj aby neblokovala vzduch na predny difuzor.
podla mna su tie rozdiely tak male ze to je z velkej casti sposobene aj rozdielnou ohniskovou vzidalenostou objektivu/rendru
Veľmi škaredé auto a to vravím jak fanúšik McLarenu
tie rozdiely su viac nez evidentne. Kedze maju pod kapotou rovnaky motor tak rozdiely v tvare kapoty sa asi budu tykat ground efektu. Ja som teda zvedavy na dalsie analyzy a ako im to bude fungovat na trati pretoze vzhladom nato ake su restriktivne pravidla, tie tvary su dost radikalne odlisne.
Kombinaci zavěšení push rod a pull rod provozoval v minulosti i Red Bull, například RB8 v roce 2012, ale tam to bylo obráceně, vpředu push rod, vzadu pull rod.
Teoreticky by zavěšení push rod a pull rod měla poskytovat stejný výsledek, takže závisí na tom, jak to mají propojeno s dalšími prvky vozu (tak, aby v místech zavěšení vznikal co nejmenší odpor).
Jinak, existují spekulace, že i nové Ferrari by to mohlo mít takto: pull rod vpředu, push rod vzadu. Uvidíme.
Tie ukoncenia predneho spojlera su dost blizko kolies. Staci male tuk , vyhnute kridelko a mozno bude zarezavat do kolesa.
Push-Pull je to co sa pouzivalo na autach v minulej sezone… Pull-Push je opacny pristup. McLaren mal tusim v 2013 pull-pull system. Ferrari ho skusalo v 2015
Ano, třeba AM zadní zavěšení přebíral od Mercedesu. Myslel jsem to tak, že kdysi to razil Red Bull.
Nejzajímavější rozdíl pro mě osobně: výrazné žebrování Aston Martinu.
Chladící systém v AM bude umístěn asi docela vysoko.
Ale Mercedes nebo RB si komponenty chladícího systému tisknou 3D, zatímco AM je vyrábí konvenčním způsobem, takže aby to žebrování nebyla daň za menší efektivitu chlazení.
(Pravděpodobně ale půjde hlavně o aero. Tím, že budou vyhánět horký vzduch nahoru, můžou lépe udržet konstantní tok vzduchu okolo dolního obvodu auta, případně to žebrování bude narušovat tok vzduchu okolo horní čá■■■ monopostu a snižovat odpor, což sekundárně podpoří přítlak dole.)
Na první pohled si mi to auto barevně líbilo, na druhý trochu méně.
Ale ta kombinace bledě modré a oranžové je zajímavá.
Čo sa týka lakovania, som trocha sklamaný, čierna farba má z roka na rok čoraz väčšie zastúpenie. Osobne si myslím žé horná polovička auta by nemala obsahovať žiadnu čiernu, nechať dominovať mclarenovskú oranžovú ktorú dopĺňa modrá (Gulf modrá by bodla ala lakovanie z Monaka) a na spodnej tiež len minimálne množstvo čiernej. MCL33 a MCL34 boli vo svojej výtvarnej/grafickej jednoduchosti krásne autá nehovoriac jedinečnom lakovaní MP4-21. V jednoduchosti je krása aneb menej je niekedy viac.
Čo sa týka tvarového konceptu, …
To mas pravdu