Maxove hrozby odchodom by sa mali brať vážne, varuje Marko | Magazín F1 - F1online.sk

Spomínate si, ako o konci kariéry hovoril v čase najväčších úspechov Lewis Hamilton? Javilo sa to len ako vyjednávacia taktika a nasledujúce roky, keď sedemnásobný šampión potvrdil pokračovanie svojej kariéry aj po štyridsiatke, len ukázali, že je odhodlaný a ochotný pokračovať čo najdlhšie. Teraz o predčasnom odchode do dôchodku hovorí Max Verstappen a podľa Helmuta Marka treba brať jeho slová smrteľne vážne.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/173751/maxove-hrozby-odchodom-by-sa-mali-brat-vazne-varuje-marko

Každý přijde a nakonec odejde, nikdo není výjimkou. Jestli Max bude chtít odejít, tak by měl jít, držet ho za každou cenu nepovede k ničemu pozitivnímu pro něj i pro tým, kde by byl

Já nevím, když je pro něj tak těžký mluvit bez vulgárních výrazů, tak ať opravdu na oficiálních tiskovkách jen odsekává ano ne nevím a rozpovídává se po svém až venku :man_shrugging:

Ale jo, dvojí metr od dozorčího orgánu je svinstvo, a můžou být rádi že maj tu čest u takové blbosti, kde to nemá vliv na sportovní tresty, že jo.

Tady jsou dvě věci - Max o svém konci v F1 mluví relativně dlouho, nejdřív to bylo o tom, že chce jiné soutěže zkusit, potom, že se mu nelíbí pravidla na 26, teď je to FIA. Pokud je to opravdu tak, tak je pro Maxe lepší odejít, nedá se nic dělat.

Druhá věc je fungování FIA, to, že nefunguje, jak má, tak to víme dlouhodobě. Že se to zhoršuje je přesně to, že se týmy FIA nepostavili, pak tu budeme mít to, že se bude regulovat co jezdci smí/nesmí říct, ale technická pravidla nebudou řádně kontrolovat, to beru, jako výsměch všem fandům, týmům i sponzorům.

Tiež si myslím, že Max pri F1 tak dlho nevydrží ale hlavne kvôli motivácii a súťaživosti už teraz mu nestačí iba F1 a jazdí aj online racing. Za pár rokov skúsi iné série a potom sa zas vráti.

Po takom detstve s jeho otcom by som sa necudoval keby skoro skonci.

U VER je jedno jestli mluvi nebo ne.

Za pár sezón skončí Alonso, Hamilton a ak by skončil súbežne aj Verstappen, tak veľké fanúšikovské základne môžu prestať sledovať F1. Byť na mieste LM, tak sa začínam trochu báť a v kombinácii s pravdepodobnou katastrofou, ktorá nastane v r. 2026 s novými pravidlami, tak by som tú F1 rýchlo predal Arabášom, kým ešte majú záujem.

2 Likes

Zni to divne, ale F1 nestoji na typickem fanouskovi stredni vrstvy, ten celou show neuzivi, je jedno jestli bude v F1 jezdit ten nebo ten, vzdycky bude nekdo vitezit, z toho se stane hvezda.

Je to tak. Najskor to bol Schumi vs Hakkinen, potom Schumiho dominancia, ktoru narusil az suboj s Alonsom, neskor era Vettela, potom Hamilton vs Vettel a postupne Vettela nahradil Verstappen a aktualne je fenomenom Max. Ak by sa stalo, ze Max s Lewisom skoncia v priebehu 1-2 rokov, tak atraktivita F1 moze dost klesnut.

Prva generacia DtS mladikov Norris - Leclerc - Russell nema az taky hype. Russell vobec, Norris je taky srandista a Leclerc ma asi viac fanusiciek ako fanusikov a keby nejazdil vo Ferrari, tak jeho fanusikovska zakladna je len velmi mala. Skratka nie su to osobnosti, ktore by jeden fanusik miloval a druhy nemohol vystat. A mlady Piastri je osobnostne asi najmenej zaujimavy. Na obzore je len Antonelli, ktory je zatial velky otaznik.

1 Like

OK ak je Max fenomenom skus mi napisat preco nemal titul v 2019 a 2020 …
Nehovorim ze nie je fantasticky.
Ale to ci ma pilot titul urcia v prvom rade inzinieri a konstrukteri.
Kde bol Lando na zaciatku tejto sezony ?

Ti bohati to zivili za Ecclestona. S nastupom socialnich sieti, klikov a poctov pozreti sa to presunulo z istej casti aj na tu strednu vrstvu. Ked sa na to pozries, v akom pomere sa sleduje dianie na trati vs. bulvar mimo nej, je jasne, ze uz to nie je len o predaji vstupeniek, televiznych prav a merchu. A Liberty moze byt jedno, ci DtS pozera pasovy robotnik alebo manazer zavodu. Sleduje sa len kolko ludi to pozera

Jediny kdo ma potencial celkove zaujmout, stat se silnou figurou je Lawson, mozna az bude starsi a udrzi se Colapinto, za tim stoji zajimavy silny pribeh.

Furt to zivi movitejsi, kdo jiny. Me slo spis o navstevnost na okruzich, malokdo ze stredni vrstvy se dostane kazdorocne na zavod, to mluvim o jednom zavode, z klikani zas tolik zisku nejni, site spis zvedly popularitu, to automaticky neznamena zisk. Oficialni online TV ma urcite narust, to je jasny.

Myslis? Podla mna aj tie kliky cosi naviac priniesli. Aj F1 ako taka si za Rolex, Aramco a podobne reklamy okolo trate moze tym padom pytat viac.

Siete F1 spopularizuju a konzument citi vacsiu potrebu na ten zavod ist. Aj ked mu to moze spravit dieru do rozpoctu.

Podle mě je F1TV moc levná. 60e na rok? To je sranda.
Mělo by se to zvednout na dvojnásobek.

1 Like

Tak F1 nemá s prodeje vstupenek nic, na těch vydělávají okruhy který platí F1 za to že se u nich může jezdit, takže když to řeknu blbě tak F1 je vlastně fuk jestli je závod vyprodaný nebo ne

Asi tak, nikto “zaujimavy” sa im tam momentalne nerysuje. Norris, Leclerc, Piastri mozu byt kvalitni piloti, ale charakterovo nijak nevytrcaju. Alonso, Hamilton ci Verstappen su uplne niekde inde. Su okolo nich kontroverzie, rozpiplava sa pomaly kazde ich slovo, proste ta hodnota, na ktorej teraz F1 frci. Ozaj ked tito traja odidu, tak to tam podla mna zostane sterilnejsie.

To je zrejme pravda, lenze ked neudrzis pozornost divaka (to je to co ma na starosti F1), tribuny nebudu zaplnene, pre okruh to bude stratove a nikoho to nebude bavit dlho dotovat, az to pride do stadia, ze okruh nebude mat na poplatok a tym padom sa tam jazdit nebude. Ak klesne sledovanost, takyto problem postretne viac okruhov naraz a uz to bude problem aj pre F1. Je dost v ich zaujme toho divaka na trat dotiahnut.

A aký to má súvis s mojim komentárom? Zjavne si ho nepochopil.