Marko vysvetľuje úspech Red Bullu: Menej sa spoliehame na simulátor a viac zapájame Maxa | Magazín F1 - F1online.sk

V Red Bulle sa po Veľkej cene Talianska uškŕňali od spokojnosti – a právom. Chlapci pretrhli víťaznú šnúru McLarenu a zaznamenali tretí triumf v sezóne. Spokojný bol aj Helmut Marko, ktorý tento úspech predikoval už v piatok.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/213589/marko-vysvetluje-uspech-red-bullu-menej-sa-spoliehame-na-simulator-a-viac-zapajame-maxa

A co tak pokec o vykrojenom zadnom Maxovom kridle a znizenom odpore a vacsej rychlosti na rovinke - to co v podstate rozhodlo ? Na titulnej fotke clanku je stare vacsie kridlo, z ktorym Maxo v pretekoch nesiel.

2 Likes

Na Monze se rozhodl, že si vezme mini křídlo s mini přítlakem.
Opravdu úžasné rozhodnutí. :+1:

Škoda, že na Yukiho nezbylo a musel jezdit s křídlem jak vrata od chlíva.

to mohla urobit aj konkurencia.
ved neboli na Mozne prvy krat

1 Like

No, pointa je taková, že mini křídlo měli všichni. Kromě Yukiho.

1 Like

tak to potom az take uzasne rozhodnutie nevypada

1 Like

Yuki by sa s takým setupom vybural hned v T1

7 Likes

To nevysvetlíš. Keby má Yuki v Q to vyrezané mini krídlo, tak v prvom pokuse v Q1 skončí niekde na tribúne, skoro ako v Imole.

3 Likes

To máš pravdu.

To je jako když se zeptají proč je v Německu v čokoládě více % kakaa. A odpovědí je, že je na to český zákazník zvyklý.

Přeci nebudeme riskovat, že by se nám z toho kakaa zvcrkly huby.

Yuki BY SE vyboural, a proto…

1 Like

No yuki by si nepomohol kopirovanim maxoveho nastavenia a rovnakym setupom dielov

Ty myslis ze ano?

A myslíš, že si na nejrychlejší trati v celé F1 pomůže, když si vezme 2x větší zadní křídlo než všichni ostatní?

Pokud se druhému jezdci v top týmu, který je 5 let v F1, se bojí dát zadní křídlo, které na Monzu patří, tak by se někdo měl hodně zamyslet.

Vlastně tím Yukiho totálně ztrapňuješ, shazuješ, atd., když s mini křídlem zvládlo jet dalších 19 jezdců.

To je jedno. Max je bůh. To asi měla být celá message Yukiho potencionálního nezvládnutí.

2 Likes

Pozeras sa na to hejterskym pohladom a hladas si dovody preco ti to ma davat zmysel

Ja to vidim inak - tento rok je rbr odpisany, pozbieraju nejake body a dalsi rok zase od nuly, nema z mouho pohladu pre rbr nejaky efekt, ahy teraz chceli zachranovat tsunodu a hasit problemy v jeho strane garaze ked sme pod stropmi (nesu love)
Ak spravia dalsi rok univerzalne auto a bude prevaha maxa takisto taka signifikantna, mozeme sa pobavit

1 Like

To znie promising pre Hadjara, ako vytipivaneho pilota na sedacku 2026.

1 Like

a vieme ci ho yuki chcel?

inak yuki dosiahol svoju maximalku na 356, kym maxo 352.

2 Likes

Ale ano! To jen potvrzuje, ze RBR musi sve dvojtky drzet na uzde. S “nejrychlejsi autem planety” a mini kridlem by Yuki atakoval 400 km/h. :sunglasses:

Kdyz je to jedno, tak to nepis, staci ze Max je buh, no….

1 Like

Jo, ono je to jen o maximalce, ještě, že další rovinky se neřeší.

1 Like

Monza je strašně moc o nastavení a celkově o voze. Malo zatáček, dlouhé rovinky. Rozdíly tam spíš bývají menší. Tsunoda s jiným vozem dostal v Q třičtvrtě sekundy. Každej ať si o tom udělá obrázek sám…

1 Like

Top speed statistika je úplně irelevantní.
Nehledí se na drs, slip stream atd.

Hamilton měl topspeed 365.
Norris 340.

Dej sem rychlosti monopostů se zavřeným drs. To bude o hodně zajímavější.

Třeba něco takového.

1 Like

Ty mas bonmoty jak nejakej Milos… zkratkovite, jen zdanlive v rysech tematu, ale treskute vtipne :wink:. A take jsou kvitovany delnym lidem…

Tu cokoladu, avivaz a podobne ti mohou vysvetlit ti lide z cokokadoven, Procter&Gambelu, kteri michaji pomery podle cilovych cen a akci obchodnich retezcu na ruzne velkych trzich.

3 Likes