Marko pripísal vydarený piatok Mekiesovi: Zmenil našu filozofiu | Magazín F1 - F1online.sk

Laurent Mekies zaznamenal svoje prvé víťazstvo s Red Bullom. Podľa mnohých sa mu to podarilo skôr, než sa očakávalo, keďže Red Bull nemal pred letnou prestávkou najlepšiu formu, ale už v Zandvoorte ukázal záblesky zlepšenej formy, ktoré v Monze potvrdil. Podľa Helmuta Marka má na tom svoj podiel aj nový šéf.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/213559/marko-pripisal-vydareny-piatok-mekiesovi-zmenil-nasu-filozofiu

ked uz ma maxo auto na vyhru, mozno aj yukimu daju nejake dobre diely. predsa len data z dvoch rovnakych aut su lepsie ako iba z jedneho.

1 Like

ešte Baku by im malo sadnúť,len pride Singapur a tam sa uvidí,či sa im bude dariť…

Tož nevím. Vzhledem k tomu, kde skončili ostatní tři auta.

Pojede v cayman GT4. Musi teda jeste dostat licenci. :smiley:

6 Likes

Nj, musí ještě na přezkoušení :smile: . Zatím se mi nepodařilo najít, že by to někde dávali, škoda. Podívala bych se, jak si povede.

Stopro bude, poslu to sem a oznacim te. :smiley:

3 Likes

Moc ma články o Redbulle nezaujímajú a príliš sa nimi nezaoberám, ale keď sa k niečomu vyjadrí doktor Marko, tak to si nenechám újsť a hneď si prečítaním zlepším náladu. A pán doktor opäť nesklamal. Pripisovať zásluhy za víťazstvo v Monze Mekiesovi, tak to už je silná káva. Jeden vydarený víkend, konštelácia hviezd, zhoda náhod a doktor Helmut je v tranze - ide si svoje ako vždy. Horner asi pre Redbull celých 20 rokov nič neznamenal, tie jazdecké tituly a poháre konštruktérov - to bude asi najväčšia zásluha starého Verstapenna. Teraz je aspoň vidieť, komu Horner celý ten čas ležal v žalúdku. Ale chápem, aj Mekiesa treba morálne podporiť a pochváliť ho. Rozhodnutie nasadiť novú podlahu - na to treba mať technický talent a to by Horner nedokázal. :person_facepalming: (rozumej: sarkazmus, irónia)
A najväčší paradox bude na tom to, že od Azerbajdžanu sa opäť všetko vráti do starých koľají a starý dobrý Redbull bude aj s novou podlahou tam, kde bol pred Monzou. Potom sa znovu budem tešiť na doktorove vyjadrenia ako vždy, že kde sa stala chyba a prečo to nefunguje.

Zacina to byt lepsi a lepsi. :slight_smile:

2 Likes

Max boří mýty :smiley:

Vždycky se říkalo, že s Caymanem jezdí jen ti, co si nemůžou dovolit 911…

2 Likes

S caymanem je daleko vetsi zabava nez s gt3 rs. :smiley: Osobne vyzkouseno v Moste s autama od GT Sports. A jinak cayman je i skvely daily a takova “vstupni brana” do znacky porsche.

4 Likes

Bezva, že děláš takové věci :+1:

Jsem docela fanda 911, ale nikdy jsem v ní neseděl :slightly_smiling_face:.

Nekdo jezdi po zavodech s motorkama a ja jezdim na track day. :smiley: Kdybys to chtel nekdy prubnout, tak GT Sports doporucuju. Jsou drazsi v porovnani s konkurenci, ale maji cup auta primo od porsche a ty jsou podmineny ucasti a jezdeni oficialnich zavodu. Takze za ne jezdi profici a zazemi maji taky na skvely urovni. Daji ti neskutecny feedback, projdou s tebou telemetrii a na nekolik kol dostanes coache k sobe.

2 Likes

Já se svezu každý rok s X-bow, jednou jsem jezdil v Caterham seven a GT-R, jinak nic…

Jsi borec.

3 Likes

X-bow ti tise zavidim. S tou vahou a tim motorem od audi to musi slapat jako hodinky.

2 Likes

Jj, je to zábava, jezdíme dvakrát ročně na Circuit du Var se svézt na dva dny.

Bohužel KTM tu divizi letos prodala, tak to pro nás asi skončilo.

1 Like

To ani nevim, ze to KTM prodalo. Netusis, proc se tomu tak stalo? Urcite bych si to dokazal vygooglit, ale 100% do toho vidis vic, kdyz se pohybujes kolem motorek.

1 Like

Protože KTM je bankrot.

KTM byla hodně zadlužená, tak asi prodej X-bow byla součástí nějakého krizového řízení, kdy se zbavili “nemotocyklových” divizí.

Momentálně je většinovým vlastníkem KTM indická Bajaj Auto a vypadá to, že všechno běží dál.
Jinak samozřejmě co se děje v zákulisí netuším.

1 Like