Tak pohybujeme se v prostredi F1, takze bych nepochyboval, ze vyraz “nejrychlejsi” auto lze chapat v kontextu bud kvalifikace, nebo zavodu.
Ano da se souhlasit, ze v nekterych parametrech to muzeme detailne rozebirat, napr. rychlost na rovinkach, v konkretni zatacce na konkretnich gumach, ale asi to vsichni chapeme srovnatelne.
Jako dukaz beru, ze minuly rok mel nejrychlejsi auto RBR, nekteri dokonce psali o dominanci a to vcetne tech kteri tu dnes zpochybnuji vyraz “nejrychlejsi auto”. A na tom tu panovala obecne shoda.
Nejak si nevybavuji ze by nekdo pripominal useky trati kde byly rychlejsi i jine monoposty a pouzival argument ze RBR minuly rok nebyl nejrychlejsi, protoze v zatacce Parabolica bylo Ferrari o 0,01s rychlejsi nez RBR.
A byl to prave Marko, kdo velmi casto a rad poukazoval na to, ze oni jsou stale “nejrychlejsi”.
RBR proste uz objektivne nejrychlejsi auto neni. Co se tyce zavodu na Silverstone nejrychlejsi tam v zavodnim tempu na konci byl, pokud si to dobre pamatuji, Piastri na zlutych a Max tezko mohl byt nejrychlejsi na bilych, kdyz je nikdo jiny ze spicky nemel a nemame porovnani.
Marko proste konstatoval jak se veci maji. A ano, Max predstavuje rozdilovy element. Tak jako boxova zidka RBR. Zatim.
Na Silverstone byl za me nejlepsim pilotem Max, na RedBull ringu Lando. Pro mé spolufanousky Maxe - Max udelal po vyjezdu z boxu chybu a probrzdil. A ano chybovaly i boxy, ale Max je trojnasobmy mistr sveta mel se s tim vyrovnat ale zavahal tam. Bylo to jasny kde komu uz v ten moment.
Marko podle me vubec necili na McLaren, ten je pod svym vlastnim tllakem, staci se podivat na vyjadreni Landa, ten sije do McLarenu a do sebe vic nez kdokoliv ze souperu. Marko podle me miri do vlastnich rad a specielne na Hornera. Tak jako to uz nejakou dobu dela Max.
To ze tuhle hru hral Hamilton a Wolf, neznamena ze ji hrajou i ostatni, nebo ze ji i ten Wolf s Hamiltonem hrajou porad. Ted treba rikaji jak silni jsou.