Marketingový potenciál Porsche by bol pre F1 prospešný, hovorí Wolff | Magazín F1 - F1online.sk

O vstupe Porsche do Formuly 1 sa diskutovalo dlho a intenzívne. Spojenie s Red Bullom sa napokon neuskutočnilo a teraz okolo švábskej automobilky nastalo hrobové ticho. Niet pochýb o tom, že príchod Porsche by bol pre F1 veľkou vecou. Aj šéf Mercedesu Toto Wolff preto dúfa, že sa ešte môže uskutočniť.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/77039/marketingovy-potencial-porsche-by-bol-pre-f1-prospesny-hovori-wolff

preco by to bolo velkou vecou? pretoze na niektorej kapote by bol napis Porsche? Ak Porsche svoj “F1 projekt” necha zalahnut prachom tak bude jasne, ze sa chceli iba prist na hotove do Redbullu. V tom pripade dobre, ze ich kopli do zadku.

nepchopil si ten clanok. vstup Porche do F1 ( v akejkolvek forme) by prilakal pomerne dost fanusikov pretoze tu o PR oddelenie nie o samotnu tovaren/technologiu. to by v pricipe znamenalo, ze o F1 by sa hovorilo viac. hodnota znacky F1 by stupala a bolo o cosi viac pricemoney pre vsetky timy.

naopak ty si to nepochopil. Wolff kope hlavne za seba a mat v F1 dalsiu nemecku automobilku je vyhodne predovsetkym pre nemecku automobilku. Ked Mercedes rozdielom triedy porazi domacu konkurencie nie je pre marketing vobec zle.
F1 ako taka na Porsche moze uplne dlabat. Doteraz nechybalo a ani chybat nebude. Bez redbullu by porsche 10 rokov zametalo chvost, alebo stred pola max.

nepodstatne ci by boli v strede pola alebo roazeny mercedesom. co je podstatne je pocet followerov na socialnych sietach. a to sa eventualne prejavi na vacsom mnozstve vyzbieranyhc penazi a o to koniec koncov v F1 ide. … je uplne jedno kde by porche jazdilo ak by malo PR oddelenie aspon take velke ako ho ma Mercedes/Ferrari/Redbull

To si si vycucal z prstu.

nie. to sa pise v clanku. skus si to precitat este raz a pomaly.

Praveze pre Porsche by to.bolo podstatne…predsa len o Porsche vedia uz aj deti ze su to sportaki ako Ferrari ci “Lambo” ,maju svoje meno trochu inde ako VW,Renault, Honda, Opel atd atd

pre Porche ano. pre ostatnych by stacilo aby Porche prinieslo len svoje PR oddelenie a merch.

Tazko povedat…mna napr Aston Martin vobec nevzrusuje ze ma meno v F1 …kedze motory nedodava

Porsche, ktore by superilo o posledne priecky s Wiliamsom / Aston Martinom, by nikoho nezaujimalo. Preto chceli prist na hotove, co im Redbull zrusil.

No ja som zvedavý, či teda aspoň nejaká nová automobilka príde, pretože inak mohli pokojne nechať staré motory so zmrazeným vývojom – zbytočné peniaze do vývoja nových motorov.

Lenze RB zaradil spiatocku a to je pre Porsche konecna.

Za peniaze si uspech nekupia, tym stredu pola ich teda nemusi zaujimat, nieto este stavat vlastnu stajnu. Riziko neuspechu a negativnej reklamy je priam obrovske.

Nedivim sa, ze chceli do RB, Mercedes nedostanu, Ferrari jak by dal a ostatni su daleko vzadu. Takisto sa ale nedivim RB, ze sa na to vykaslal. Keby Porsche stacila nalepka na vitaznom aute, okej. Ale ked chceli do vsetkeho kafrat, aj ked je nad slnko jasnejsie, ze o fungovani teamu v F1 nemaju ani paru, len by RB stiahli dolu…

to tvrdi Wolff a ja som to okomentoval, ze marketingovo profitovat z porazky Porsche bude hlavne Mercedes. Porsche na popularitu F1 velky vplyv mat nebude. Moj nazor.

1 Like

Ja s tym suhlasim. Porsche keby sa pridalo do VIP klubu F1 tak by to zdvyhlo cenu kazdeho jedneho tymu nehladiac na akej pozicii by pretekali.

Ale vsak ich mohla v RedBulle prebit Honda, ktora nemusela mat tak vysoke naroky.
Mozno to bolo len o tom.
Pri Porsche som optimista - McLaren Porsche napr …

To je nereálne. Porsche chce celý tím a to McLaren nedopustí. Skôr by som to videl na AstonMartin.

Mclaren je urcite v hre kedze donedavna hladali investora a ani zmena pravidiel ich nedostala hore ale do uvahy kludne prichadzaju aj haas a williams podla mna…haas tiez potrebuje investora a podla mna to geneho uz aj prestalo bavit a capito tiez ziadny zazrak neurobil…cize mozne je vsetko

Wolf ignoruje marketingovy potencial Maria Andrettiho v USA.
Od buduceho roku budu v USA 3 preteky, ak budu mat amici 2 stajne a povedzme ze dvoch jazdcov, pre ameriku to bude skvele a pre F1 ako taku takisto.
Podla mna daleko viac ako nalepka Porsche na RedBule alebo na Mclarene.
Wolf tak sa mi zda, robi to zamerne.

Za hlavní nitky netahá Wolf, ale FIA s Liberty.