Máme najsilnejšie auto a mali by sme vyhrávať preteky, vyhlásil Piastri | Magazín F1 - F1online.sk

Nevypisoval si tu nahodou ze mcl ani nahodou nema najrychlejsie auto?

Ano Lando bol o krok vpred dokonca ešte pred štartom preteku. Aby no nebola nuda, tak si vypýtal penalizáciu. Vďaka tomu sa aj po zastávke ocitol opäť za Georgom a spolu aj s Charlesom nám ponúkli krásny pretek plný zaujímavých súbojov.

2 Likes

Pentli za ulitý start si regulérně odseděl při PIT stopu.

1 Like

Veď preto sa po pitstope ocitol opäť za Georgom. Keby nemal penalizáciu, po pitstope by bol na trati 2.

1 Like

Za chyby se platí.

Ved ani nema, to genialita Landa a Oscara dotiahli Mclareny na 1 a 3 priecku. Keby sedeli v RB maju double.

On nemal uliaty start, pohol sa mu monopost este pred svetlami.
Ako to tu fanusikovia Verstapena dookola omielaju, ved jazdci McL robia iba chyby, tak preco to musis podciarknut obrazkom ? Vsetci sme to predsa videli :smiley:
Zato Verstapen to vytiahol zo 7priecky az na 6 vdaka SC… Nebyt SC, tak Yuki skonci pred nim. Kam sa vytratil ten genialny jazdec co vyhral titul s tretim najrychlejsim monopostom ?
Zeby mal tento zavod az 4 najrychlejsi monopost a genialita mu dosla ?

3 Likes

:eyes:

Tohto blázna odkiaľ pustili?

3 Likes

Však to píšem, že bol o krok vpred ešte pre štartom. Pred štartom bol asi o ten jeden krok pred svojim štartovacím miestom. Prečo tu spomínaš uliaty štart? Nikto o uliatom štarte nehovoril. Alebo zase sem dávaš náhodné myšlienky ako minule? Keď si

čo už bolo v diskusii?

Ty máš nejakú chorobu alebo prečo sa tu stále odvolávaš na fanúšikov Verstappena? Vidíš nejaké prízraky okolo seba alebo máš nočné mory?

Max prezul v 27/57 a Kimi prezul 28/57 ešte pred safetycar 32/57. Ostatní vrátane Jukiho využili prezutie pri safetycar a získali výhodu. Kimi na to doplatil veľmi a výrazne sa prepadol nakoniec až mimo body. Max na to tiež doplatil ale nie až tak výrazne a skončil tam, kde by skončil aj bez safetycar. Pre Kimiho a Maxa prišiel safetycar v najhoršej možnej chvíli a poškodil im. Rovnako aj Estebanovi. Ktorému bláznovi môže napadnúť, že bez safetycar by Juki skončil pred Maxom?
Keď niekto napíše, že

keď porušil pravidlá a dostal penalizáciu, tak čo sa čuduješ? Keď napíšeš genialita hocikoho iného, stane sa to isté. Každý pilot urobí nejaké chyby. Veď to je normálne sú to ľudia. Oscra dosiahol najlepší možný výsledok a jasne ukázal kto teraz kraľuje F1. Tam je na mieste hovoriť o genialite. Lando nedosiahol najlepší možný výsledok a nazývať to genialitou silná káva.

Oscar v tom aute jazdí a najlepšie vie aká je situácia. Keď nejaký diskutujúci tu na fóre začne oponovať pilotovi F1 a písať sem také exkrementy že McLaren nie je najlepšie auto, ostatní sa to snažia uviesť na správnu mieru. To je všetko. McLaren má v súčasnosti najlepšie auto a najlepší tím. Nikto tu v diskusii na tom nič nezmení. Je to jednoducho tak.

2 Likes

Pred SC bol Verstappen 13 so stratou cca 8 sekúnd na 10 miesto, bol prezutý na medium a v súbojoch o pozíciu na trati by si ničiť si pneu a jazdil horšie časy. SC v tom okamihu bol pre neho dar z nebies, lebo 5 jazdcov pred ním išlo do boxov. Po tom priebehu je jeho 6 miesto malý zázrak.

Kto teda klame ? Oscar či Lando ?

Lebo nejako sa nevedia dohodnúť nie ?

1 Like

Pred a po safetycar. Kimi si dal z neznámeho dôvodu pitstop navyše a prepadol sa ešte viac.

Však áno. SC ale vyšiel na trať v 32 kole, čo u niektorých vyvolalo boxy.

Max sa medzi 27. a 32. kolom posunul o 1 pozíciu na úkor Kimiho. Nie o 5 pozícii.

A počas SC sa posunul z 13 na 8, teda o 5 miest.

A pred SC sa posunul z 9 na 20, teda o 11 miest. Aby bolo jasné. Tí ktorí mali pitstop počas SC získali výhodu. Vždy to tak je. Pitstop počas zelenej vlajky je väčšia časová strata ako pitstop počas SC. Pri súčasných pravidlách neexistuje scenár, keby by pitstop počas zelenej vlajky priniesol výhodu oproti pitstop počas SC. Tí, ktorým sa podarí pitstop počas SC získajú výhodu. Vždy bez akejkoľvek výnimky. V tomto prípade získali potenciálne výhodu PIA, RUS, LEC, NOR, HAM, SAI, TSU, ALB, BEA, ALO, LAW, STR, BOR voči ostatným. Títo pri svojich pitstop stratili cca 10s oproti ostatným ktorí stratili cca 20s. Reálne o pozície prišiel ANT a jednu pozíciu stratil aj HAD. Medzi 27 a 32 kolom zostalo poradie ±1 pozícia rovnaké okrem ANT, ktorý mal pitstop navyše. Okrem ANT na SC nikto nezarobil ani neprerobil čo sa týka pozície na trati.
Potom je tu ešte ďalšia vec, že tí ktorí prezuli v 27 alebo 28 kole mali voči ostatným nevýhodu už ojazdených pneu.

2 Likes

Však áno, aby bolo jasné ja to nerozporujem, že bol 20. Do každej VC idú tímy s nejakou stratégiou do ktorej patrí aj to, aké pneu ešte majú jednotliví jazdci k dispozícii. SC to nabúra a za určitých okolností sa dá získať aj počas zelenej vlajky, záleží kto sa v akej časti okruhu práve nachádza.

Naposledy asi Singapur 2008. Keď motyka vystrelí, všetko sa môže stať. V tomto prípade to ale nebolo. Výrazne sa prepadol ANT, GAS a HAD stratili po jeden pozícii. Stratili iba tí, ktorí mali pitstop pred SC. Okrem toho všetci zostali na svojich pozíciach. Nikto kto mal pitstop počas SC nestratil pozíciu voči niekomu kto mal pitstop pred SC. Aby bol pitstop počas zelenej vlajky výhodnejší ako počas SC sa dá dosiahnuť snáď iba nejakým podlým spôsobom.

Ja som len reagoval na to ako sa nikdy nedá získať pozícia počas zelenej vlajky. A motyka vystrelila viackrát ako v Singapure 2008. Ja sa už ale nechcem dohadovať. Píšeš, že nikto kto mal pit počas SC nestratil pozíciu voči niekomu kto mal pit pred SC. Jeden príklad: Verstappen mal pri ohlásení SC 4 kolové medium a pred sebou okrem iných zo stredu poľa Antoneliho, Bearmana, Albona, Sainza a Tsunodu. Po odvolaní SC sa všetci títo piloti ocitli za Verstappenom…

To sú presne tí ktorí sa pri Maxovom pitstope ocitli pred Maxom. Medzi 27 a 32 kolom Max nezískal ani jednu pozíciu voči súperovi ktorý zastavil iba počas SC. Ani jedinú. Ty si nepozeral pretek alebo o čom to hovoríš, že Max niečo získal na SC. Nič nezískal ani VER ani OCO ani HAD ani ANT ani GAS. Všetci absolvovali svoj pitstop medzi 27 a 32 a všetci sa ocitli na tej istej pozícii. Nikto okrem ANT sa nikam neposunul. Pred pitstopmi pred VER boli PIA RUS LEC NOR GAS HAM OCO ANT a po pitstopoch pred VER boli PIA RUS LEC NOR HAM GAS OCO. VER sa posunul iba pred ANT ktorý mal z nejakého dôvodu pitstop navyše. Na pitstope počas zelenej vlajky nikdy nikto nezískal. Okrem ALO.

1 Like