Mal McLaren obuť strednú zmes? Možno by sme boli prví, no bolo tu riziko, priznáva Piastri | Magazín F1 - F1online.sk

Najhoršia kvalifikácia v sezóne. McLarenu sobota v Montreale vôbec nevyšla podľa predstáv, preto sa musel Oscar Piastri tešiť aj z tretieho miesta na štarte dnešných pretekov. Priznal, že papájoví sa v Kanade trápia.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/204125/mal-mclaren-obut-strednu-zmes-mozno-by-sme-boli-prvi-no-bolo-tu-riziko-priznava-piastri

Pirelli opět neví, co předvádí.

Vyměňte toho žalostného dodavatele pneumatik. To je tragédie. :man_facepalming:

1 Like

Netreba vymeniť, stačí pridať konkurenta

2 Likes

Problém není v tom, že chybí konkurent Pirelli. Problém je v zadání od FIA, jak mají ty pneu být

vsak to robia dobre. Pneumatiky, resp praca s nimi maju byt vyzva. Stazovat sa nato, ze s pneumatikami je tazke pracovat je ako stazovat sa na to, ze trat je prilis klukata. Preto je jeden dodavatel pneu.

1 Like

Ak nezíska Piastri alebo Norris na štarte nejaké pozície k dobru, tak to bude trápenie, kým dostanú pneumatiky do tempa, inak bude problém držať prvé kolá s Russellom a Verstappenom krok. Ale na konci stintov očakávam Mclaren veľmi silný vzhľadom na to, že dokážu pneumatiky udržať v kondícii. Dôležitá bude stratégia a zastávky v boxoch. Nuž bude to zaujímavé.

McLaren kludne moze vyhrat. Zalezi na tom ci potvrdia svoju nadvladu v pretekovom tempe. Ak ano tak z tretieho miesta sa Kanada da vyhrat v s prstom v nose.

Dřív byla výzva s pneumatikama pracovat.
Když se někdo hezky staral o pneumatiku, tak z toho dokázal vytěžit výhodu.
Dnes na ní můžeš jet jak chceš. Kdejakej jezdec vydrží na pneumatice 40 kol.

to je vysledok kritiky pneu. FIA zadefinovala, ze makke pneu maju vydrzat max 10 kol a Pirelli doniesli zmesy, ktore presne takto fungovali. Lenze zabudli dat do kontraktu, ze akakolvek kritika pneu mala byt zakazana pretoze to nici dobre meno dodavatela.

Bylo to krásný.
Červená měla výkon na začátku, pak značně odpadávala.
Střední měla výkon po chvilce, a bílá po 10-15 kolech.

A podle toho jak kdo s tím jezdil mohl dělat taktiku.

Dnes nepoznáš rozdíl, aby někdo jezdil Q3 na mediumkách? Haha.

Chybí mi to.

Chybí ti to, ale přitom tu kritizuješ Pirelli 3 roky za to, že pneu nic nevydrží, teď zase kritizuješ opak.

Ty jsi zase vedle jak ta jedle.

FIA spravila velku chybu. Mali sa vtedy postavit za Pirelli, jazdcom zakazat kritizovat ze musia setrit pneu. Mali dat jasny medialny odkaz, ze presne takto si to zelali a Pirelli spravili excelentnu robotu, ze to presne takto dorucili.
Namiesto toho FIA nechala Pirelli sa v tom varit.

No, ty C6 by měly být rychlejší, ne? :smile:

No právě, že zadání FIA bylo, aby nebydržely víc, než 12 kol na trati jako je Silverstone. O tom, že mají být rychlejší nepadlo nic (info od insidera u Pirelli)

… to maj ale teda blbou barvu :face_with_hand_over_mouth:

Jediné, co měli udělat, bylo přivést konkurenta Pirelli. Jenže Pirelli by se pos*alo strachy, protože to jsou italští matláci, co nezvládají ani svou úlohu jakožto jediný dodavatel.

Od kdy má být v Q horší C6 než C5? :joy::joy: Totální výsměch a výsledek příšerné práce.

Tak nejměkkčí pneu nejméně vydrží ne? :smile:

Tak je potřeba připomenout, že konkurence Pirelli by nic nevyřešila, když by i druhý dodavatel musel dělat pneu podle zadání FIA. Navíc v F1 nechybí druhý dodavatel, problém je úplně někde jinde

Pochopiteľne beriem.
Po stránke bezpečnosti pravdepodobne nikdy neboli pneumatiky bezpečnejšie, na pomalé defekty si človek už ani nespomenie a pritom ten karbón je strašne ostrý len proste bola by to ďaľšia premenná ktorá by mohla spestriť preteky s týmito nákladiakmi🙃

1 Like