ako magnussen si za to trest zasluzil, lebo tam vletel ako neriadena strela a tu zakrutu by nepresiel bez toho aby mu druhy nevypratal miesto
ale problem je to co sa aj v clanku pise, ze ti isti komisari dokazu rovnake situacie rozhodnut s uplne inym vysledkom a fia ako riadiaci organ sa na to len tupo prizera a zakazdym ked pride kritika na rozhodovanie komisarov tak sa ich zastane
bol uz vobec niekedy nejaky komisar potrestany za zle rozhodnutie? vo futbale je to uz pomerne bezne, ze ak rozhodca spravi velku chybu tak dostane trest a ten moze byt ze si aj dost dlho nezapiska alebo max tak o 2 triedy nizsie sutaze a to rozhodca ma na rozhodnutie zlomok sekundy a len 1 uhol pohladu, nie desiatky minut a desiatky kamier
fia sa ale tvari, ze komisari su neomylni
ak by fia zdigitalizovala tie zaznamy a z “anonymizovala” auta a dala to opat rozhodnut komisarom a najlpesie tym istym tak ich rozhodnutia budu riadne odlisne
lebo ci to niekto pripusta, alebo nie komisari prihliadaju a velmi na to kto je akterom tych kolizii