Suhlasim, je to divne. Ale tak automobilky su v pozadi poprepajane ze az. Ano, Toyota s Ferrari nic nema, ale Mercedesy vyuzivaju motory Renault napriklad, tak v tom Alpine to nie je az taky konflikt. U Hondy s AM tiez nie je moc dovodov na konflikt zaujmov. V zavodnych seriach sa asi nestretavaju a cestne auta maju uplne ine cielove kategorie. Tento Haas/Toyota/Ferrari trojuholnik vyvolava asi najvacsie otazky. Nechce sa mi moc verit, ze by to Toyota robila s umyslom zacat stavat motory a postupne Ferrari z Haasu vysachovat, ale mozne je vsetko. Kazdopadne, dnes sa automobilky spolcuju kvoli setreniu nakladov na roznych projektoch, aj tam kde by to clovek necakal(BMW s Toyotou). Dnes mas uz malo nezavislych vyrobcov aut.
Z casti je zbytocne sa nad tym zamyslat, lebo to prepojenie F1 k automobilke je tiez take ake je. Staci si zobrat Mercedes team. Motoraren je povodne Ilmorova a team ako taky je vlastne Brawn/Honda/BAR/Tyrell, obe v GB. Cize s nemeckym Mercedesom ten team vonkoncom nic nema, v praxi len vlastnia zavodne aktivity co vybudovali ini.