LIVE: Tréning na VC Kataru 2024 | Magazín F1 - F1online.sk

Milan Kubaladnes 14:21

Pred nami je posledný šprintový víkend sezóny 2024. Piatkový program tak bude opäť plný akcie. Už dnes podvečer nás totiž čaká vyvrcholenie v podobe šprintovej kvalifikácie. Ešte pred ňou však majú tímy k dispozícii 60 tréningových minút na katarskom okruhu Losail.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/181120/live-trening-na-vc-kataru-2024

Tak Ocon první trénink se starým křídlem.

Gaslymu to docela jede. Nevíte co mu dělali s motorem?

Flavio mu tam přidal pár grepových čmoudíků.

Snad to Flavio nepřehnal. Vůbec by se mi nelíbilo, kdyby čmoudíci zase roztrhaly ten nový pertinaxový karburátor. :grin:

Jinak Koláč se musel vrátit ke staršímu vozu. Nehody si vybraly svou daň.

Nedivím se. Určitě byli rádi, když jeho vůz dokázali poskládat. Nejspíše si vzali nějaké díly i z Albonového vozu.

Gasly vypada ze jezdi specifikaci 2025, pusobive.

Nějak mě to nebaví, nemá to ten správnej náboj.
Šampionát rozhodnutý, takže se tam nějak krouží, testují se i nové díly pro 2025.
Je sprintový formát, takže 1 trénink a je vidět, že to mají týmy na salámu.

Sálá z toho pocit, že už se všichni tak nějak těší na konec.

Když zajíždí rychlé časy hned od prvních kol v trenálu, tak Renaultu trať sedí. Vlastně tak tomu bylo už v Toro Rosso.

Renault, Haas a Williams budou bojovat až do poslední cílové čáry. A týmy nahoře taky ještě nemůžou chystat vánoční večírek.
Stále je na co koukat.

Nevim, tak nebo tak, Gasly uz nekolik vikendu, resp. od Brazilie osciluje na vyssich pozicich nez obvykle.

Od té doby, co v Alpine oznámili, že budou jezdit s motory Mercedes, tak jsou nějak ve formě.

Možná i ostatní oddělení začaly makat, aby nedošlo i na ně. :slight_smile:

@bob
Taky to tak vidím.

Jsem si prave rikal ze zustanou i pristi rok na svem, ale motorovej kontrakt s Mercedesem uz je zda se podepsanej.

Budou až od 2026. Ale nejspíš se frantící chytli za nos a začali něco dělat celkově.
No ono ostatně, tovární tým na 40 bodech je ostudná ostuda.
Děláme z toho bůh ví co, ale tohle by měl být jejich nejnižší standard.

Aha, to jsem si neuvedomil, tak asi Flavio to tam trochu postavil do late.

Jo, je to tak, ako píšeš. Akurát namiesto Williamsu si chcel určite napísať Rubidium. :wink:

Ano chtěl. Spěchám na pinčus, tak nestíhám ani přemýšlet co jsem, napsal.

Hlavní otázka je, jestli se McLareny udrží mezi čárami, řekla bych. Ani jeden snad neměl čisté kolo. I tak se ale predikované zpomalení Ferrari zatím moc neprojevilo.