Nikto netvrdi, ze v rovnakej. Celkovo uplne rovnake situacie malokedy nastavaju…
Rozdiel je vsak v tom, ze ked su problemy, ako sa k nim pristupuje a aka vladne v time atmosfera, komunikacia atd.
Moc dobre si pamatam ake obavy az vtipy vladli, ked RB presiel na Hondu, ale ukazalo sa, ze chyba nebola len v Honde (McLaren to napr. komplikoval ich neuspenym zero-konceptom) a neskor zacali dokonca dominovat…
Urazat verejne vlastneho dodavatela motorov, navyse japoncov, to je takmer garancia nepohody a neuspechu…
Tak běž zpátky na začátek, kdy se Alo rok a půl Hondy neustále zastával. Zbytečný písmenka, aby sis jel svoje.
Ano, možná někdy dřív, když sem tady třeba ještě nebyl, od té doby ale nebylo žádné, po roce tedy, dám meme já, a ty to druhý den zopakuješ, věřím že dokážeš být lepší
Byl si tu dávno. Prostě si trapně lhal, zase.
Jinak Hulk za manévr na Alonsa +10s penalty +2 trestné body. Zcela oprávněná dle pravidel, potíž ale vidím v tom že ti kluci bojujou vzadu ve sprintu o uplný houno a myslím že alespoň ty trestný body by si ve sprintech prostě mohli hodit za klobouk. Je to pak zcela proti bojům.
Sprint sem neviděl. Co se stalo Alonsovi?
Šetří se na titul 2026.
McLaren byl se sračkach před bankrotem.
RB byl houževnatý, bohatý tým který před nedávnem bral 4 tituly za sebou.
Takže asi není těžké vědět v kterém týmů se lépe něco buduje.
Navíc Honda s příchodem do RB už takový shit nebyla. Ze startu to byl paskvil.
Super odpověď
Bravo, není třeba rozepisovati více.
Haha, Honda vstupila do F1 v 2015 a GP2 engine je vyrok v tom istom roku
Krasna ukazka neustaleho zastavania a opat nesedia tvoje roky…
Namiesto trpelivych 5 rokov noveho projektu, par mesiacov…
Bearman prvá výhra tento rok v F2 a prvé pódium premy tento rok
2016, není těžký si to dohledat, když si teda F1 v tu dobu nesledoval.
Ole Ollie.
ešte to chce kimiho, ale ten dneska motor zase on. Prema autá nemôžu mať obidve dobrý víkend, vždy iba jedno
Este raz, kratko a jasne: Neustala podpora dodavatela motorov, NIE JE ked hned v prvej sezone ten motor verejne oznacujes za GP2 engine. Vtedy bol pod parou uprimny, neskor PR…
Dost kratka trpezlivost, par mesiacov namiesto potrebnych rokov…
Tehdy to bylo ještě trošinku jinak.
Než přišel Alonso do Renaultu, tak nejdříve Flavio vyhodil Buttona, který byl Alonsovi největší překážkou. Navíc byl Jenson v té době stále pronajímaným jezdcem Williamsu, tak žádný problém.
A když Alonsa podporovaným španělským králem porážel i Jarno, tak pro Flavia nebyl žádný problém Trullimu přišlápnout palce.
No a když se pak Alonso rozjezdil a do toho přišly hmotové tlumiče, tak byly tituly na stole jasné.
Ještě si dovolím připomenout, že Jarnovi rychlost trochu chyběla, ale přesto si každý jezdec, který dokázal Jarna předjet zasloužil velké ovace.
Vzpomeneš si proč?
Takze bankrotujuci McLaren nemal peniaze a huzevnatost na vyvoj, ale mal na jeden z najvyssich platov jazdca v F1 Alonsa, ktory na oplatku novy narocny projekt hned v prvej sezone podporuje urazkou japoncov. To znie rozumne a spravne…
Jarno byl jeden z nejlepších kvalifikantů a pak v kombinaci s Toyotou to byla pojízdná zeď
Flávio Jarna dokonce vykopnul v sezóně a nahradil Villenevem, ten ale moc nestíhal.