Leclerc: Strácame na rovinkách. McLaren a Red Bull na nich robia niečo čudné | Magazín F1 - F1online.sk

Charles Leclerc z tretieho miesta neskákal od radosti, ale i napriek tomu bol plný optimizmu. Na Red Bull a Ferrari totiž strácal predovšetkým na rovinkách, čo sa podľa neho ešte dá zachrániť, ak Scuderia začne robiť rovnako “čudnú” vec s pohonnou jednotkou ako súperi.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/154553/leclerc-stracame-na-rovinkach-mclaren-a-red-bull-na-nich-robia-nieco-cudne

@Hedgehog už si sa aj s MAX, NOR a LEC rozprával xd? x.com
Si bol aj v F1TV

1 Like

:smiley: :smiley: ja som vsade

No nic.

Miami Lando, imola max a monako charles :man_shrugging:

5 Likes

To by snad spadlo celé Monte Carlo…

2 Likes

Tak to beriem :smile: :+1:

1 Like

RB a McLaren robí něco čudné? Nějaký podvody? Kde je @HellHogr když ho potřebujeme? :stuck_out_tongue:

5 Likes

Jaký podvody? Však tu loni během GP Vegas byl článek, že McL začal připravovat DRS efekt RBR. Někteří se tomu tady furt smáli, ale tak třeba už to začnou brát vážně, když už to říká další tým F1.

stačí, kdyby jsi neviděl všechno, jako hejt na RBR, pak by tě tohle nepřekvapilo :stuck_out_tongue:

1 Like

Počkej až bude ve Ferrari Adrian, to teprve budou podvody :stuck_out_tongue:

Adrian ve Ferrari? To dřív Alo vyhraje svůj 33 závod.

To jsou silná slova :grinning:

Tvoja teoria ma len 2 chyby:

    • Lando nemal DRS ked sa Charlesovi branil
    • Max nemal DRS ked sa Charlesovi branil

@Daaviid23

1 Like

Jaká moje teorie? já jsem dával za McL to prohlášení ve Vegas?

Ferrari má v Monaku uviesť nejaký nový systém DRS :grimacing: :thinking:

1 Like

Inak sranda

Jo tak Ferrari umí výborně planovat novinky, DRS a podlahu na ověření do Monaka :grinning: ale co se týče toho efektu DRS, tak nejde o spuštění DRS, ale aero efekt, kdy se beamwing nastavuje v soulasu s difuzorem a zadním křídlem na “jeden proud vzduchu”, tak, aby monopost byl schopný mít výborný top speedy i bez DRS a s DRS mit extrémní čísla

tak Miami, Imola ani Monako nie je ideál na overenie ale na natavenie ujde. V Kanade sa ukáže

zalezi co je Error…chyby robia piloti neustale ale nie su velmi vidiet. Aj zle trafeny apex o 10 cm je chyba. Ked ale zoberieme tie “vaznejsie” chyby tak tam chybaju napr. Leclercov spin v Q v Cine, spin v treningu v Miami, 2023 Miami crash v treningu, 2023 Zandvoort crash v Q…Verstappen zase v Monaku 2023 narazil do steny ale ustal to a nakoniec vyhral. V Q trafil stenu 2x ak si dobre pamatam. Sice ziskal pole aj vitazstvo, ale nebolo to idealne. Rovnako v Spa mal velky slide, v Montreale vyskocil na obrubnik a skoro sa rozbil.
Chcem len povedat, ze toto je uplne irelevantna statistika.
Este k tomu tam miesat Verstappenove tvrde/neferove zavodenie z Brazilie, “failed divebombs” z Bahrainu alebo koliziu s Russellom, ktory za to dostal penalizaciu s cistymi nehodami Leclerca, to zavana obhajovanim neobhajitelneho.

4 Likes

Tak aký majú tvoje komentáre súvis s týmto článkom a komentárom vyššie? A čom teda vlastne píšeš?
Možem ti teda odpísať tvojím štýlom: Alonso to asi zas začína flákať a položí ďalší tým a následne odíde.

1 Like