Leclerc chcel skúsiť softy, Vasseur stratégiu obhajuje (+PREPIS VYSIELAČKY) | Magazín F1 - F1online.sk

Ferrari poňalo úvod Veľkej ceny Emilia Romagna dosť agresívne, no s odstupom času môžeme konštatovať, že si tým skôr uškodilo. V závere pretekov malo totiž len obmedzené možnosti. Podľa Frédérica Vasseura však spravilo maximum s kartami, ktoré malo v rukách.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/200518/leclerc-chcel-skusit-softy-vasseur-strategiu-obhajuje-prepis-vysielacky

Tak to sa už nikdy nedozvieme, či by to zvládol lepšie a už je to aj tak jedno. Ale risknúť to mali, lebo ak sú s týmto výsledkom spokojný, tak to je už veľká bieda.

ked medium zvladli 30 kol tak softy by tych 11-12 dat mali

Ja si myslím, že na mäkkých gumách by to asi nedali. Však na kvalifikácii presne na nových mäkkých gumách úplne vyhoreli, vôbec im nefungovali, prečo by im zrazu mali fungovať v pretekoch …? Je však pravdou, že sa to už nedozvieme, či by to CHLE pomohlo, alebo nie, ale jazdil celé preteky výborne, aj keď výsledok tomu nakoniec nezodpovedal … :frowning:

2 Likes

Softy boli nove C6 a naviac bolo teplo. V pretekoch ich nikto nepouzil.

degradacia gum bola celkovo uplne minimalna a hlavne medium mali velmi dobru vydrz, mozno lepsiu ako hardy takze ktovie ako by to bolo so softami, ze ci by naozaj tych 10 pretekovych kol nedali uplne v pohode

casto krat su softy “mrtve” po 1 kvalifikacnom kole, ale ked ich nasadia v pretekoch na zaciatku s tazkym autom tak vydrzia 13-15 kol a to su tie okruhy dlhsie ako v imole

podla mna 10 kol v imole by to tie softy dali a celkovy vykon by bol lepsi ako na pouzitych hardoch
mali to skusit, horsie by asi neskoncili

Ferrari nové overally na Monako


Dokonca aj logo ide do farby modrej. Aj ITA trikolóra zmizla z loga aj žltá

1 Like

keby radsej priniesli nove zadne zavesenie

To robí úplne iná časť Ferrari a zavesenie bude až na Silverstone