problem je, ze komisari na kazdu jednu situaciu maju pripravenych niekolko vysvetleni, ze kto bol vinnikom a potom ked taka situacia nastane tak v lepsom pripade zrebuju z klobuka, ze ako tu situaciu vyhodnotia a koho oznacia za vinnika, v horsom pripade selektivne vyberaju tresty podla toho kto bol ucastnikom tej nehody
oni dokazu aj v jednych pretekoch uplne identicke situacie ohodnotit uplne rozdielne a vzdy si to obhaja tym, ze ved v minulosti sa v tom a tom pripade rozhodlo rovnako, co tam potom, ze v inom identickom pripade sa rozhodlo zas uplne inak 
problemom je, ze fia to uz dlhodobo neriesi a namiesto toho aby komisarom sekala tresty ked rozhodnu zle tak ona ich vzdy obhajuje
asi by to rozhodovanie uz mali fakt prenechat tej umelej “inteligencii” a sa stavym, ze by rozhodovala konzistentnejsie ako komisari 
najlepsie je ked oznamia, ze niektoru situaciu budu riesit po pretekoch pritom obe auta stale v jazdia a teda patrilo by sa aby dostal niekto z nich trest ak pochybil a navyse v danom case neriesia ziadnu inu situaciu lebo sa nic ine nestalo
ale ved preco by si aj oni nezasluzili vychutnat sledovanie pretekov bez rozptylovania 