Kyselinový svět elektromobilů

Celý svět se mění a s ním i příznivci motorového opojení. Technici nejspíše budou dál fandit spalovacím motorům. Ajťáci elektromotorům, protože jim připomíná ventilátor jejích počítačů. Další sortu bude zajímat ekonomika provozu a labužníky zase pohodlí a ticho při jízdě s elektromobilem.

Různých témat o kterých se dá diskutovat je hodně a protože jsme teprve v počátcích, tak se zde můžeme o vlastních zkušenostech, názorech, slastech i zklamáních, které každá nová technika přináší.

Debata o karosovanych VZV a nadraznich vozicich se vzdy ztoci po par vetach do nepodlozenych absurdit a konci to tahanim prodluzovacek z oken panelaku :smirk: preji prijemny pokec

1 Like

Prodlužovačky jsou utopie, stejně jako malé elektrocentrály pod kapotou.

V jaké druhy paliv věříte?

  • Benzín
  • Nafta
  • LPG, SNG, LNG
  • Elektřina
  • Vodík
  • Bioethanol, biopaliva
  • Syntetická paliva
  • Dřevoplyn
  • Jiné paliva

0 účastníci

S tímhle malým autíčkem přijela kamarádka se svým přítelem z Anglie.
3-4 tankování za den po cca 50 minutách, ale měli sebou pejska, takže prostoje moc nevadily.
Prý je to po Baworáku a Jaguáru jejích nejlepší vůz.

1 Like

Hezké vozítko, ale o to tak úplně nejde. Kamaráda s VW ID4 jezdí do Švýcarska, tankuje po cestě nevím jestli 2x nebo 3x, ale kratší dobu. Taky říká v pohodě, je to asi hlavně o zvyk (o tom něco vím ze zkušeností s CNG, i když doba tankování se nedá moc porovnávat).

1 Like

No vidíš Ferdo. Ještě si to zamiluješ. :slight_smile:

Prý je to Volvo. My jsme sice zvyklí na jiný znak, ale tam se i Opel jmenuje jinak.
Má to mít 300 koní, což na tak malé autí stačí. V Londýně bude malá velikost spíše výhodou.
Dnes na technické vykecávání moc nebyl prostor, tak bližší informace až příště.

1 Like

Svezení v kyselině je fajn, ale to neznamená, že se nejedná o ekologickou katastrofu.

Opel sa v Anglicku predáva pod značkou Vauxhall. Všimol som si to v r. 1995, keď som tam bol prvýkrát. :slightly_smiling_face:

4 Likes

Volvo je v UK normalne volvo. Polestar byla driv ,vykonostnejsi" odnoz jako treba ///M divize u bmw a amg divize u mb. Jinak volvo a polestar patri stejnymu Cinanovi uz.

3 Likes

Vím, Vauxhall jsem měl napsaný na notovém sešitě už na základce. :wink:

1 Like

V Londyne je priemerna rychlost dopravy ustalena od dob konskeho povozu - takze mat elektroauto je tam urcite dobre a pohodlne… a male je velka vyhoda :+1:
Ked spalovak - tak benzin a kombinacia, ale urcite nie diesel - to ani moderne nezvladaju :grinning:

1 Like

Mimochodem @Ferda zaznamenal jsi tohle?

3 Likes

Vcera som to video pozeral, celkom naslapane auticko

Známý tam dělá elektro revize pro velké podniky a raději jezdí i v práci metrem i když má tenhle firemní vůz. Kamarádka auto prodala. Myslím že jen povolenka vjezdu stojí cca 50 000 Kč.

Jezdí to pekelně rychle, ale vůbec mě elektriky neberou.

To těžko, jak se nejedná o lásku na první pohled, tak jsou všechny touhy ztracené.

Sranda je ze v UK sa predava aj Vauxhall aj Opel. Vaxhall je britska znacka, ktoru kedysi kupil opel aj so sietou dealeshipov a modely, ktore sa montuju v UK su pod znackou Vauxhall, ale tie ktore dovazaju su opel. Tie ktore sa vyvazaju su tiez opel. Maju v tom bordel.

1 Like

To me taky neberou. Ale myslim si, ze je dobry mit vseobecny prehled. Kazdopadne tyhle vykony si zaslouzi uznani a je jedno, jestli to jezdi na elektriku, benzin a nebo prdy. :smiley: Na Nordschleife meli omezovac na 350 km/h. Pri rychlostnim rekordu pneumatiky DO 500 km/h. To auto ma potencial na daleko lepsi a vetsi cisla. Bohuzel je ted brzdi technologie a musi zapracovat na prenosu mezi ustrojim a silnici.

95% kupujucich maju nejaku ekologiu v pazi. chcu mat nabliskanejsie auto ako sused, ovladat to jednou nohou, chcu aby to hralu hudbu pri cuvani a ked im niekto povie, ze vozenie stoji ich penazenku len polovicu tak uz nic nestoji v ceste novemu EV.