Kontrola za kontrolou… V padoku sa šepká o napätých vzťahoch medzi FIA a Ferrari | Magazín F1 - F1online.sk

Ferrari v tejto sezóne nenaplnilo očakávania. Talianski insideri to v prvom rade pripisujú problémom s monopostom, ktoré Scuderiu trápia už od začiatku sezóny a na ktoré sa nepodarilo nájsť liek po predstavení niekoľkých balíčkov vylepšení, ale stajni rozhodne nepomáha ani “ultrakonzervatívny” prístup k nastaveniam monopostu. Ferrari vraj zahnala do kúta FIA.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/216114/kontrola-za-kontrolou-v-padoku-sa-sepka-o-napatych-vztahoch-medzi-fia-a-ferrari

Tajne dúfam, že tieto kontroly sú náhodne žrebované a Ferrari na ne malo len “šťastie”. Posledné čo v F1 chceme je, aby si FIA na niekoho zasadla.

Ku cti Ferrari patrí, že po Číne všetkým prešli OK :+1:

3 Likes

FIA asi nechce kontrolovat RB, tak raději imituje praci na jiných týmech.

Ne ze by nechtela, nemuze…

Tajne doufam, ze k tomu mela FIA duvod ( opravnene podezreni z mozneho podvaneni) , stejne tak , ze na kontrole byl taktez Haas, RBr, Alpine atd … o tom uz bohuzel clanek nepise ( jako vzdy).

Stejne tak po dvojite diskvalifikaci z 2 ruznych precinu se asi nemuzou divit … zvlast kdyz krici do vysilacky LIFO cely zavod … bylo by divne, kdyby si je pak nezavolali na kontrolu .

Tak ci onak , doufam a verim, ze se Ferr zvedne a najdou recept na ten svuj zaklety monopost.

5 Likes

A bludistaka za neutuchajici snahu dostat RB do kazde diskuze i kdyz clanek je o Ferrari dostava : … :sunglasses:

3 Likes

Chtěli bychom podvádět, ale oni nás kontrolujou.
Ten svět je fakt nespravedlivej. :pensive:

4 Likes

Ja len dufam ze ferrari nedopadne ako v 92,93 …
Este aj kombinezy si museli kupovat, podpora sponzorov minimalna, vsetkym boli na smiech …
Toto by si mali postrazit.

@Ferda Mravenec :wink:

Skor by som povedal, chceli by sme sa pohybovat v sedych zonach tak ako vsetky ostatne teamy a fia nam nedava tolko priestoru.

A článek nepíše ani o tom, že Alův monopost byl od Kanady kontrolovaný náhodně ve všech závodech až na Singapůr, toliko k náhodnosti

1 Like

To určitě není o prostoru. Ferrari si to dělá samo.
Senzory musí u FIA blikat o 106, pak mají asi 280 vysílaček o tom, že drhnou o zem.
Tak kdo by je nekontroloval? Navíc je veřejné tajemství, že musí jezdit extra nízko.

Nedivil bych se, kdyby vyhráli Q sprint a celý sprint v Austinu. Možná to bude i cíl z vedení, protože akcie spadly o 1/4.
We are so back.

1 Like

Osobně bych to taky přesunul do galerie výmluv. Holt něco obecenstvu je potřeba řici.

1 Like

nechapem. po le mans sme sa bavili o tom, ze Ferrari nemusi vyhravat lebo aj tak ma najviac prize money a zisky na predaji aut - akcie idu hore. zrazu ked akcie padli tak pisete v spojitosti so slabymi vykonmi v F1…

@Jozef_Chroustal kombinezy si kupuje kazdy tim…

2 Likes

Věci se navzájem ovlivňují… Ona je pravda, že Ferrari je na výsledcích F1 týmu závislé méně, dost možná má na prodeje větší dopad Le Mans (kde jsou auta podobnější tomu, co prodávají). Ale “méně” není synonymum pro “vůbec” . Asi by jim z hlediska obchodu bylo naprosto jedno, kdyby na tom byli jako v minulém roce - tedy sice bez titulu, ale v týmech dokonce boj až do konce a v jednotlivcích alespoň pár vítězství. To už je dost na to, aby měli co ukazovat v marketingu, v tomto směru pohoda.
Jenže pokud sklouznou do bodu, kdy nemají vítězství v GP vůbec žádné (jediný sprint) a z hlediska trendu sezóny jsou spíš za šašky, tak to už je přeci jen moc a začíná to mít dopady i do obchodu.
Prostě klasické “všeho s mírou” :slight_smile:

3 Likes

Urcite ich team neplati, tak som to myslel.
Puma dodava komplet vsetko pre team ferrari v ramci sponzoringu.

2 Likes

Vliv to na prodeje Ferrari určitě nemá…to je nesmysl. A i tým F1 narozdíl od minulosti vydělává…

ja som si len potreboval kopnut…tak zase idem

To je výhra na zlepšení nálady a ne ke zvýšení akcií. Ono taky ten pád akcií nesouvisí s výsledky, ale s výhledem firmy ve vozovém parku.

1 Like

Diky ze to davas do povedomia, mne pride, ze ludia toto nevedia a lyncuju vasseura nonstop, argumentuju prave prepadom akcii

40% spalovaky, 40% hybridy a 20% elektro neni u Ferrari zrovna vitana mapa na dalsie obdobie