Komisári vinia z nehody s Antonellim Sainza, na štarte v Mexiku sa prepadne (Anketa) | Magazín F1 - F1online.sk

Carlos Sainz v Austine nevidel šachovnicovú vlajku. Odstúpiť musel po kolízii s Kimim Antonellim, čo ho napokon môže hnevať dvojnásobne. Komisári mu totiž za spôsobenie nehody udelili penalizáciu straty piatich miest, ktorú si prenesie do Mexika.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/217109/komisari-vinia-z-nehody-s-antonellim-sainza-na-starte-v-mexiku-sa-prepadne-anketa

Ide to viac na Carlosa. Mňa zaujalo nadávanie juniora, asi zabudol koľkokrát zničil preteky v tejto sezóne iným. Len taký Maxo prišiel o body, ktoré mu možno budú chýbať a nenadaval juniorovi do idiotov. Junior je zatiaľ sklamanie na celej čiare

5 Likes

Tak zanadávať, vieš ako to je. Aj ja môžem pri nejakej stavbe 1000 razy dať kladivom po prstoch niekomu inému, ale keď niekto klepne mne, tak budem nadávať stále rovnako :slight_smile:

1 Like

Jednoznacne prehnane horlivy byl Sainz.

Presne ako minule. Primadony uz nevedia ani predbiehat. Radsej sa dnes vyburaju, ako by si to mali rozdat v peknom suboji koleso na koleso. A je to len kvoli tym uzasnym smerniciam, kto ma pravo na burat a kto nema… Takze namiesto pretekania jazdci radsej kalkuluju, kto koho kedy zostreli.

2 Likes

Antonelliho připravil o pár bodů, sebe o dost bodů, no a ještě +5 do dalšího závodu. … a to se vyplatí.

2 Likes

V boji o 5 místo určitě :smile:

1 Like

tak to uz ma nikto nepresvedci, ze si nezasadli na Sainza… toto bola jednoznacna 100% chyba Antoneliho, zavrel mu to tam jak najvacsi blbec… Ked chceli pokutovat, tak mali dat Kimimu2…

Sainz to podělal sobě i Kimimu.
Chtěl tam poslat dive bombu na prasáka a vůbec se mu to nepovedlo. Obral sebe o body, obral o body Kimiho. A pravděpodobně obral sebe i další závod. Takhle zkušený jezdec…

1 Like

ak sa komisari odvolavaju na to, ze sainz nemal cumak pred jeho zrkadlami, tak si to mali overit, kedze jeho cumak bol medzi zrkadlami a prednymi kolesami, cize pomerne vyrazne. a dosiahol to v jedinom moznom mieste, kde sa to da pri predbiehani v tejto zakrute dosiahnut, cize uplne ocakavany a fair manever.

tiez zo sainzovej pripravy este pred brzdenim bolo jasne ze to tam pusti, cize antoneli nemoze vraviet, ze to bolo prekvapive alebo oportunisticke. tato zakruta umoznuje len takyto manever, nic ine.

bud racing incident, alebo antoneli 5s. urcite nie penalty pre sainza.

Nemas pravdu a podla tej ich smernice platilo toto:
v žiadnom bode pred apexom nemal Sainz prednú nápravu na úrovni alebo pred spätným zrkadlom Antonelliho monopostu

Teda nejde o cumak, ale o prednu napravu. Aj ked mam rad Carlosa,tak porusil pravidla a trest je na mieste.

2 Likes