Jazdec dňa Bortoleto pripisuje prvé body skúsenostiam: Je to prirodzený vývoj | Magazín F1 - F1online.sk

Sauber má za sebou ďalší fantastický deň a tento tím je po náročnom minulom roku a náročnom štarte do tejto sezóny v hre minimálne o šieste miesto Pohára konštruktérov. Chlapci si z Rakúska odnášajú ďalších šesť bodov a prvé štyri v kariére získal aj jazdec dňa Gabriel Bortoleto. Ten postupne napreduje a hovorí, že s väčšími skúsenosťami to bude ešte lepšie.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/205648/jazdec-dna-bortoleto-pripisuje-prve-body-skusenostiam-je-to-prirodzeny-vyvoj

Sauber dnes podal veľmi pekný výkon. Len tak ďalej.

1 Like

Sauber dnes prekvapil … naozaj držal solídne tempo. Otázou je, či to bola len náhoda, ale takto budú pokračovať aj v ďalšej časti sezóny …?

Binotto efekt je znát

1 Like

Momentálně využívá kontaktů na Ferrari, to ale závěrem roku skončí a už bude závislý pouze na Audi.

podla mna sa prejavuje effekt Binotto. Bez ohladu ci to bude vediet dotiahnut s Audi na majstra sa jedna o jedneho z najskusenejsich sefov v padoku. Vytiahnut sranda tim, akym Sauber doteraz bol aspon do stredu pola by pre neho nemal byt problem.

1 Like

Binotto, ale taky tam přešel Jonathan Wheatley. O něm se říká, že je to velmi schopný chlapík. Jeden z nejschopnějších a nejhlavnějších lidí, který byl v celém RedBullu.

Když byla ta kauza, tak si dělal zálusk na Hornyho pozici.
Pak dle médií bylo v jejich vztahu kvůli tomu dusno, tak odešel do Audi.

1 Like

Já si myslím, že Ferrari předává Haasu přebytky, které už nedokážou do konce pravidel spotřebovat. V tomhle vidím největší Binottovou zásluhu.

1 Like

Tak Rakousko je takové specifické. Řekl bych, že ta trať sedí PU Ferrari.
Vlastně i zoufalý Haas s Schumacherem tam měl nejlepší víkend.

Ale ono pátý až desátý tým je víceméně vyrovnaný.
Yuki jezdí tužku, a když se vyřadil Antonelli s Verstappenem, tak bylo hned 5 míst na bodech otevřený pro všechny.

K tomu vypadly oba Williamsy, tak hned chyběla pětina pole.

1 Like

Kimi tam nastolil své pořádky a vše se změnilo.
A1 Ring byl vždy těžký okruh, kde je důležitý výkon motoru a dobrý podvozek.
Dobře to pojmenoval Pepa. McL dokáže parádně ochladit gumy a proto má nad ostatními tak velký náskok. Tenhle poznatek umocňuje třeba porovnání s Renaultem, kterému sedí déšť a jiné těžké podmínky, ale včera na rychlou jízdu nestačily Gaslymu ani tři Pity.

1 Like

Jo je to hodně otevřené.

Top4 je v racepace jinde než ostatní. Druhý jezdec RedBullu je mimo, takže teoreticky je 8,9,10 volná.
Ty může získat z toho zbytku kdokoliv., pak výpadek někoho z topky a jsou z toho krásné body.

Taky to je vidět na tabulce, kde ty slabší týmy mají celkem dost bodů.
Každá pozice je cca +10 mega na prizemoney?

To nevím, to budeš líp vědět Ty. Za mě je škoda, že neprošel nápad bodovat všechna místa, bylo by to daleko víc vypovídající pro pořadí mezi slabšími týmy. Takhle je už to 8. místo k dispozici vlastně navíc :slight_smile: .