Souhlasím s tím, že dávat Albonovi podmínky typu “má dva závody, ať” je mimo - jeho aktuální výkonnostní úroveň představuje vyluštěnou tajenku. A také s tím, že nastal čas dát Gaslymu místo se stabilním výhledem, ať už to bude RB, AT nebo Renault. Pro Renault musí Gasly představovat krajně zajímavé jméno: jeho letošní výkony jsou silné, je to Francouz, navíc jeho kredit ve Francii výrazně stoupl a Renaultu jako automobilce, která je schopna sosat státní pomoc, se nacionální linka může jedině hodit. Podle mě ho musí Abiteboul nějakým způsobem zvažovat.
RB se možná tak trochu chytil do vlastní pasti. Cunoda stojí za to, aby dostal místo v Alpha Tauri. Albon vzhledem k proklamovaným mistrovským ambicím RB představuje Achillovu patu, protože z jedné strany je tu Max Verstappen a riziko zaječích úmyslů, z druhé tlak thajských spolumajitelů. To by se dalo vyřešit návratem AA do Alphy, ale pokud Red Bull z jakéhokoli důvodu nechce Gaslyho znovu povýšit, pak to znamená, že Gasly bude muset jít spolu s Kvjatem, nebo obětují Cunodu. Vzhledem k tomu, v jak prekérní situaci je RB se svou juniorskou výchovou, ho podle mě obětovat chtít nebudou, navíc v příštím roce stále spolupracují s Hondou a chtějí, ať vyvíjí (Cunoda by mohl být takovou pojistkou, že to Japonci nevypustí).
Nu což, zajímavá situace.