btw pri takychto veciach je to prave ta skusenost ktora rozhoduje, aby urobili spravny dizajn
ano aj nie; ano z toho pohladu, ze maju nejaky ten cas, ale prepac, ak to nedokazala velka motoraren ako Honda, ktora navyse ma milion skusenosti s roznymi typmi motorov, turbom a vsetko mozne, tak je prinajmensom velmi odvazne teraz ocakavat, ze RBPT to dokazu lusknutim prsta
ako sam pises, aj ostatne zabehnute automobilky s tym mali (a mozno aj stale maju) problemy, ked prisiel x-krat v minulosti Cosworth dodavat “konvencne V8” tiez nebol uplne top a to bola technologia, ktoru uz vtedy poznali do detailov snad aj stazisti ktori sa im hlasili na letnu brigadu (obrazne povedane samozrejme)
a ku tomu ze to bude mat cele RB a teda Newey a bude moct vsetko tip-top optimalizovat; ak by som si mal tipnut, tak prave toto bude ich najvacsia slabina nakoniec, nebolo by to prvy krat co Newey (ak tam teda ovsem bude) by postavil zle auto: nejde o cistu rychlost, tam verim ze to bude top, ale aby to zaroven chladilo, aby to bolo spolahlvie, aby s tym realne vedeli bojovat celu sezonu, pretoze na rozdiel od toho, kym im motory niekto dodava (ako napr. teraz exkluzivne Honda), uz nebude mat z druhej strany push-back ze toto a toto sa neda lebo to neuchladime, lebo budu velke vibracie (resp. ze nejake tie vibracie sposobia velke problemy), alebo nebude dobry tlak atd atd. - prave tieto skusenosti motorarov im mozu velmi, ale ze velmi chybat a nakoniec im to moze trvat aj 5-6 rokov, kym to bude fungovat ako celok
vsetci si asi dobre pamatame Vettelove problemy s alternatormi co je nic v porovnani s tym, ake je tvorit motor na zelenej luke; vtedy ich (podobne ako teraz) zachranilo, ze inac to auto bolo super-dominantne a konkurencia realne neexistovala
uvidime, mozno ich podcenujem, mozno to nebude take zle, ale ked uz nic ine, podla mna je na mieste byt naozaj radsej opatrny a nie opat nekonecnce arognatny a extremne sebavedomy (teraz nemyslim priamo teba), ako to v RB maju vo zvyku a preco su z mojho pohladu tak odpornym teamom