Jáj, bože. Stratégia bola prispôsobená Carlosovi z toho dôvodu, že vyhral kvalifikáciu. To je bežná prax. Pokiaľ jeden z daných jazdcov nebojuje o titul, tak právo na výhodnejšiu stratégiu má ten pilot, ktorý si zaistil lepšie miesto na štarte. Singapur bol jeden z mála okruhov, kde mohlo Ferrari vyhrať. Ak by sa nevysporiadali so záležitosťou ohľadom bitky dvoch vlastných jazdcov, bolo by po víťazstve.
Sainz však nevyhral kvôli Leclercovi, ten rozhodujúci súboj zviedol 10 kôl pred koncom, kedy sa na neho tlačil Norris a Mercedesi. Práve vtedy ukázal niečo, čo Leclerc zatiaľ nemá a možno ani mať nebude. Mám rád oboch a ako som písal aj vyššie, Leclerc je nepochybne talentovanejší a rýchlejší. Čistou kvalifikačnou rýchlosťou je podľa mňa najlepší zo všetkých jazdcov na štartovom rošte. ALE jeho správanie sa na trati a taktické uvažovanie mi pripomínajú pilota z druhej kategórie.
Čert to ber, že ho niekedy zareže vlastný team. Aj Sainza by koľkokrát už zarezali, keby si stratégie neriadil sám. Lenže to v čom Lecler zlyháva, tak Sainz exceluje a stratégiu si dokáže s kľudom manažovať podľa svojej potreby. Práve Singapur ukázal, že to dokáže aj keď je v skutočnom boji o víťazastvo a nie “iba” o nejaké 5.miesto.
Leclerc je až priveľmi závislý od boxového múrika. Sainz má ten cit, ktorý šampión potrebuje. Alonso by vedel rozprávať.